-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.
fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5d978848$0$527$65785112@news.neostrada.pl> <qn89es$c3o$1@dont-email.me>
<5d97b3e4$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9b8f88$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ba0f1$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ba54b$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9c0f21$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9c25c9$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9d6679$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9e0ba5$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9e0ebd$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9ef659$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
<5d9f075b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<qnns8k$vqh$1$Cav@news.chmurka.net>
<5da03f39$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
<qnpfkb$qle$1$Cav@news.chmurka.net>
<5da0461a$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
<qnpi8u$s5f$1$Cav@news.chmurka.net>
<5da05194$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<qnpk6o$t3g$1$Cav@news.chmurka.net>
Date: Sat, 12 Oct 2019 18:12:12 +0200
Message-ID: <ia8lz9hxxvru$.1eio0knq9tazl.dlg@40tude.net>
Lines: 52
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1570896723 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17341 82.143.187.50:61057
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3381
X-Received-Body-CRC: 3409076274
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2663693
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 11 Oct 2019 12:06:18 +0200, Cavallino napisał(a):
> W dniu 11-10-2019 o 11:52, J.F. pisze:
>> Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup
>>>>>>>> Ale przyspieszenie wlasnie 60-100 i 80-120 na optymalnym biegu by
>>>>>>>> sie przydalo.
>>>>>>> Na optymalnym to bez sensu, powinno być na najwyższym.
>>>>>>> Optymalny oznacza redukcję - do tego nie służy badanie elastyczności.
>>>>
>>>>>> Ale 60 nie bede jechal na 6-tce ...
>>>
>>>>> Dlaczego nie? Raz na próbę można...
>>>
>>>> Raz mozna, ale czemu wymagac podawania czasu przyspieszenia na tym
>>>> biegu :-)
>>
>>> To jest właśnie elastyczność silnika.
>>> Nie ma to nic wspólnego z przyspieszaniem na optymalnym biegu.
>>
>> Ale tez nie wymagajmy, zeby podawac dla przypadku "raz na probe mozna".
>> Prawdopodobnie bym jechal na 5-ce, to dla takiego podawajmy.
>
> To znaczy dla jakiego?
> Bo "na 5-tce" sztywno nie ma sensu, przy porównaniu skrzyni 5 biegowej i
> 9 biegowej.
No i dlatego pisalem "na optymalnym biegu".
Moze niekoniecznie mialem na mysli ten od najkrotszego czasu,
ale tez nie od razu najwyzszy.
>>>> Hm, pojedzie?
>>> Każdy pojedzie.
>>> Wolniej w przypadku silników mało elastycznych, albo szybciej, gdy
>>> silnik będzie miał dużą elastyczność.
>>
>> Niektore zaczna szarpac.
>
> Znaczy nieelastyczne - o to chodzi w tym teście.
Nie po to jest skrzynia biegow, zeby sie tym przejmowac.
>> Diesle akurat chyba nie ...
>
> Szybciej niż benzyniaki, zwłaszcza wolnossące.
> Ale pojechać pojadą.
Pojada bez szarpania, a benzynki niekoniecznie.
Ale przyspieszac tez nie beda :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.10.19 19:07 RoMan Mandziejewicz
- 12.10.19 19:19 J.F.
- 12.10.19 19:31 TomN
- 12.10.19 21:38 kk
- 12.10.19 22:07 J.F.
- 12.10.19 22:22 RoMan Mandziejewicz
- 12.10.19 22:24 RoMan Mandziejewicz
- 12.10.19 22:25 RoMan Mandziejewicz
- 12.10.19 23:31 Shrek
- 13.10.19 00:47 J.F.
- 14.10.19 08:31 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=