  • Data: 2019-03-21 22:49:08
    Temat: Re: Disle w zimie bardziej kopcą NOx
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-21 o 22:30, ToMasz pisze:

    > To jakie rozwiązanie w grupie cenowej "bieda edition"  byś proponował?
    wg mnie tylko zagazowana benzyna daje radę cenowo.

    > Bo moim zdaniem "zakaz diesli" najlepszym rozwiązaniem z możliwych,
    > jeśli chcemy mieć czyste powietrze
    Ale jak spojrzysz na mapkę z artykułu to zobaczysz że u nas tylko Śląsk,
    Warszawa,
    Poznań i okolice są żółte a reszta zielona, czyli tego NOx nie ma tak
    dużo w porównaniu do zachodnich niemiec, Belgi, Holandii gdzie tam jest
    aż pomarańczowo.
    U nas kopcą głównie kominy węglem i śmieciami.

    --
    Pozdr
    Janusz