-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Disle w zimie bardziej kopcą NOx
Date: Mon, 25 Mar 2019 21:58:12 +0100
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 46
Message-ID: <q7bfdc$lml$1@news.icm.edu.pl>
References: <q703ia$jmt$1@node1.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<5c9411a0$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
<5c941dc0$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
<5c94a947$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
<5c94b18f$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
<5c94b83e$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<q78qi0$2l4$3@news.icm.edu.pl>
<5c98b363$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1553547500 22229 78.10.177.126 (25 Mar 2019 20:58:20 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 25 Mar 2019 20:58:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.0
In-Reply-To: <5c98b363$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653012
[ ukryj nagłówki ]On 2019-03-25 11:54, Poldek wrote:
> W dniu 2019-03-24 o 21:50, kk pisze:
>> On 2019-03-22 11:26, Poldek wrote:
>>> W dniu 2019-03-22 o 10:57, z pisze:
>>>> W dniu 2019-03-22 o 10:22, Poldek pisze:
>>>>
>>>>> Moja uturbiona benzyna 1.4/150KM pali 5-7 l/100 km.
>>>>
>>>> Czy piszesz o fiatowskim t-jet? mam na oku takiego potwora ;-)
>>>>
>>>>> A tak w ogóle, to spalanie i emisja zależą bardziej od tego, jak
>>>>> się jeździ, niż od silnika.
>>>>
>>>> jeździłem wcześniej benzyną 1,5 98KM co prawda nie uturbioną ale
>>>> dochodziłem do 10 litrów. Teraz przy tej samej nodze w małym dieslu
>>>> 1,4 palę 5,7. MAX
>>>> Różnica jest i kropka ;-)
>>>
>>> Benzyną nieturbioną 130KM też spalałem w porywach pod 10 l zimą.
>>> Teraz benzyną turbioną 150 KM nie zdołałem przekroczyć 7 l.
>>> ALE turbiony M3, czy jak to się tam nazywa 400 KM realnie będzie
>>> spalał 30l nie dlatego, że więcej pali przy takim samym stylu jazdy,
>>> tylko dlatego, że realnie przemieszcza się metodą PYTA-HEBEL. Więc
>>> patrząc z punktu widzenia zanieczyszczenia planety podatek powinien
>>> być za konie i to rosnący wykładniczo.
>>
>> Jaki udział mają 400-konne samochody?
>
> W emisji spalin nieproporcjonalnie duży do ilości pojazdów.
> Różnych mocnych samochodów, niekoniecznie od razu 400, ale 250+ koni
> szybciutko przybywa na naszych drogach.
No i te samochody normalnie palą. Weź się trochę zainteresuj.
> Salony Lamborgini, Ferrari, nie
> mówiąc już o Porsze itp. ryczących wyjców rosną jak grzyby po deszczu.
> Ogólnie przeciętna moc silnika rośnie i to szybko.
Przeciętna nie rośnie. Rośnie twoje przekonanie.
> Obecnie sprzedawane
> samochody typu do jazdy do dyskontu mają przeciętnie 150-200 KM. Jest
> moc, to się z niej korzysta. Jak się korzysta z mocy, to się emituje
> spaliny.
Przecież wszyscy jedziemy w jednym korku.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.03.19 23:23 LordBluzg(R)
- 25.03.19 23:32 kk
- 26.03.19 08:27 Jacek Maciejewski
- 26.03.19 20:12 kk
- 28.03.19 09:54 Janusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=