  • 21. Data: 2011-03-19 13:27:22
    Temat: Re: Dla fanów Lidla :-)
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-03-19 14:20, Tytus pisze:
    > *** marider
    >
    > ***Arni pisze:
    > odpal sobie filmik na stronce lidla
    >
    > Zajebiaszcza komedyjka - dubbing jak w nerdowskim pornolu
    >
    > *** Czyli jednak dobrze podejrzewalem. Spoko, dzieki za potwierdzenie
    > przypuszczen. I dodatkowy plus dla zestawu ;)
    >
    > Rozwalilo mnie to ze ciuch z Lidla zostal zalozony pod Rukke.

    ROTFL. Bez sensu zwlaszcza ze komplet Rukki kosztuje raptem 2 x tyle
    czyli jakies 60 euro.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 22. Data: 2011-03-19 14:51:09
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "marider", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Pogadamy za kilkanascie lat jak zaczniesz odczuwac roznice 1hPa w
    > kolanach ;)..

    Ja co prawda na dłuższą trasę zakładam często kalesonki, ale potrzeby
    dodatkowego zabezpieczania kolan jakoś nie odczuwam. No tak na zdrowy rozum
    - jak ma mi je przewiać, czy przechłodzić? W spodniach mam gruby materiał
    na kolanach, membranę, jak chłodniej to ocieplenie, protektory które nawet
    jakbym chciał wiatru nie przepuszczą, a wieje przecież z przodu, z kierunku
    w którym jadę. W różnych warunkach jeździłem, ale nigdy nie czułem żeby mi
    w kolana choć chłodno było. Jeśli w upał zdarzy mi się jechać gdzieś blisko
    w cywilkach, to zakładam długie plastikowe zawiasówki na kolana - tych też
    nie ma jak przewiać...

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 23. Data: 2011-03-20 09:22:04
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Uzytkownik "Tytus" <v...@o...pl> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
    > To takie skojarzenie jak kaski z Lidla (Naxa)

    Jak wykombinowales, ze Lidlowskie kaski,
    to Naxa ?

    Pzdr

    JKK

  • 24. Data: 2011-03-21 18:01:41
    Od: ditron <t...@g...com>

    ...i co ?
    kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?

  • 25. Data: 2011-03-21 18:03:26
    Od: ditron <t...@g...com>

    i co ?
    kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?

    bo ja tak; - skarpety

  • 26. Data: 2011-03-21 18:22:10
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-03-21 19:03:26 +0100, ditron said:

    > i co ?
    > kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?
    >
    > bo ja tak; - skarpety

    Pas nerkowy, rękawiczki mnie mocno odstraszyły...

    w lidlu na targówku wykupiono wszystkie kombinezony przeciwdeszczowe
    tak więc nawet nie można było obejrzeć.
    --
    Glub
    SWT-400

  • 27. Data: 2011-03-21 18:22:41
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-03-21 19:03, ditron pisze:
    > i co ?
    > kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?

    Ja lampę diodową do garażu :) Resztę szarańcza zjadła (czyt. byłem za
    późno :))

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 28. Data: 2011-03-21 18:33:27
    Od: marider <m...@g...pl>

    > W dniu 2011-03-21 19:03, ditron pisze:
    > i co ?
    > kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?
    >
    > Ja lampę diodową do garażu :) Resztę szarańcza zjadła (czyt. byłem za
    > późno :))

    Ja sie zalapalem, o 10.30 rano na ostatnia koszuline i gacie w rozm. M
    (jak to jest na rozmiar kombinezonu 50 to sie jakos zmieszcze, jak nie,
    bedzie dla pasazerki ;) ). Wszystkie inne rozmiary wybrali z miejsca
    albo zwyczajnie za malo kompletow bylo a szkoda bo bym wzial L. W drugim
    Lidlu dopadlem skarpety nr 42 ;) Wymacawszy te cuda odziezowe to takie
    to sobie w dotyku i bardzo rozciagliwe ale w UK rowniez to bylo na
    wyprzedazy z tego co slyszalem i motoludki zachwalaly wiec sie skusilem.
    Zobaczymy..

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 29. Data: 2011-03-21 19:24:38
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2011-03-21 19:01, ditron pisze:
    > ...i co ?
    > kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?

    Kupiłem bieliznę termo i sofiksy, nie wypowiem się co do komfortu w
    czasie jazdy bo nie jeździłem jeszcze. Ale po rozklejeniu opakowania
    (kompresja do kosza :P) moim oczom ukazały się skrzętnie ukryte pod
    klejem chińskie znaczki. Ale to chyba w dzisiejszych czasach już nikogo
    nie dziwi.

    Poza tym ok, ładnie leży, ładnie wykonane, sofiksy też mimo, że sztuczne
    to czuć na stopie, że lekkie i przyjemnie przewiewne (ponoć z jonami
    srebra). Zobaczymy w sezonie czy to to było w ogóle warte zakupu. Do tej
    pory latałem w zwykłej bawełnianej bieliźnie.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 30. Data: 2011-03-21 21:36:37
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Uzytkownik "ditron" <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > ...i co ?
    > kupil ktos cos ? ...dzisiaj cos ?

    Rekawiczki faktycznie nie za ciekawe.
    Pokrowców na motocykl u nas nie bylo
    (chcialem porównac z "przewiewnym" Oxforda).

    Kombinezonów bylo sporo, na "visus" troche mniej pancerny
    material niz zanabyty ostatnio Buse.

    Bielizna lepsza niz sie spodziewalem
    - widac / czuc róznice w stosunku do podobnej cenowo turystycznej /
    narciarskiej,
    Na lokciach i kolanach jakby bardziej rozciagliwa / przewiewna (?)

    Tankbag - mogli sobie darowac te napisy,
    poza tym chyba OK. Odpinany spód, schowane szelki = plecaczek.
    W bocznych kieszeniach schowany pasek na ramie + dodatkowa oslona
    na deszcz / kapturek z "wizjerem").

    Bluza - troche cos w rodzaju hokejowej - luzna, mimo "sztucznosci"
    przyjemnie chlodna i przewiewna.
    Ocene artystyczna pomijam :-)

    Pzdr

    JKK