eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDla kochających nie wymienianie oleju › Re: Dla kochających nie wymienianie oleju
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsfeed.xs4all.nl!newsfee
    d8.news.xs4all.nl!85.12.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xln
    ed.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!news
    feed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!n
    ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <q22tj6$407$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <5c474430$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c482ed0$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <q2qg35$dkd$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Subject: Re: Dla kochających nie wymienianie oleju
    Date: Wed, 30 Jan 2019 04:16:22 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 28
    Message-ID: <5c511d0f$2$486$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 77.252.81.130
    X-Trace: 1548819727 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 486 77.252.81.130:58283
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2477
    X-Received-Body-CRC: 1127487819
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2649145
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:eb95b846-e9e6-4dd0-af71-d165a05e3d7f@go
    oglegroups.com...
    >Lozyska igielkowe byly powszechnie stosowane w silnikach dwusuwowych.
    >Takie wyczynowe do motorowek krecily sie do 10 tysiecy obrotow na
    >minute.
    >W trabancie byly igielkowe. 70 tysiecy do remontu dalo sie na nich
    >robic.
    >Ale nie dlatego ze sie zuzyly. Mniej wiecej tyle wytrzymywaly zawory
    >a ich wymiana wymagala demontazu walu.
    >To od razu przy wymianie zaworow wymieniano tanie lozyska na nowe.

    Ale jakich zaworow ? Chyba nie w trabancie ?

    Dwusuwy mialy byc proste i tanie, wiec zaoszczedzono na ukladzie
    smarowania i lozyska slizgowe przestaly byc mozliwe.
    Igiełkowe w dwusuwach tez sa kiepsko smarowane co im nie sluzy, ale
    duzych obciazen tez nie lubia.
    I w efekcie remont co 70kkm, wraz ze szlifem wału.

    Alternator sie kreci ze 3 razy szybciej niz silnik, i lozyska kulkowe
    to wytrzymuja. Na jednym fabrycznym smarowaniu ... ale obciazenia tam
    male ..

    J.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: