-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsfeed.xs4all.nl!newsfee
d8.news.xs4all.nl!85.12.16.68.MISMATCH!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xln
ed.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!news
feed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!n
ews.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q22tj6$407$1@node1.news.atman.pl>
<c...@g...com>
<5c474430$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
<5c482ed0$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<q2qg35$dkd$1@node2.news.atman.pl>
<e...@g...com>
In-Reply-To: <e...@g...com>
Subject: Re: Dla kochających nie wymienianie oleju
Date: Wed, 30 Jan 2019 04:16:22 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 28
Message-ID: <5c511d0f$2$486$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 77.252.81.130
X-Trace: 1548819727 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 486 77.252.81.130:58283
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2477
X-Received-Body-CRC: 1127487819
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2649145
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:eb95b846-e9e6-4dd0-af71-d165a05e3d7f@go
oglegroups.com...
>Lozyska igielkowe byly powszechnie stosowane w silnikach dwusuwowych.
>Takie wyczynowe do motorowek krecily sie do 10 tysiecy obrotow na
>minute.
>W trabancie byly igielkowe. 70 tysiecy do remontu dalo sie na nich
>robic.
>Ale nie dlatego ze sie zuzyly. Mniej wiecej tyle wytrzymywaly zawory
>a ich wymiana wymagala demontazu walu.
>To od razu przy wymianie zaworow wymieniano tanie lozyska na nowe.
Ale jakich zaworow ? Chyba nie w trabancie ?
Dwusuwy mialy byc proste i tanie, wiec zaoszczedzono na ukladzie
smarowania i lozyska slizgowe przestaly byc mozliwe.
Igiełkowe w dwusuwach tez sa kiepsko smarowane co im nie sluzy, ale
duzych obciazen tez nie lubia.
I w efekcie remont co 70kkm, wraz ze szlifem wału.
Alternator sie kreci ze 3 razy szybciej niz silnik, i lozyska kulkowe
to wytrzymuja. Na jednym fabrycznym smarowaniu ... ale obciazenia tam
male ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.01.19 18:38 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
Najnowsze wątki
- 2024-05-11 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-11 Marki => ERP Implementer <=
- 2024-05-11 Warszawa => Administrator IT (Linux) <=
- 2024-05-11 Gdańsk => Inżynier DevOps Conexa First (Kontraktor) <=
- 2024-05-10 nowe programy wolniej rysują okna
- 2024-05-10 Chess
- 2024-05-10 IZERA CD.
- 2024-05-10 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-10 Gdańsk => AI Specialist <=
- 2024-05-10 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-10 Chess
- 2024-05-10 chatGPT prawem się zasłania
- 2024-05-10 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-10 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-10 Chess