    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dla mnie BOMBA, nowy hit
    Date: Thu, 18 Dec 2014 19:42:08 +0100

    W dniu 2014-12-18 o 19:21, pako1792341 pisze:

    > 2. Policja zauważa, że kierujący samochodem obcokrajowiec zatrzymał się
    > przy kiblu na "inwalidzie"
    > 3. Kontrola, mandat 500zł i nie ma przebacz
    > 4. Obok 5 innych miejsc dla niepełnosprawnych i niemal pusty parking,
    > gośc tłumaczy, że musiał szybko itd.
    Też kiedyś zapłaciłem, jak przywiozłem babcię z I grupą inwalidztwa i
    stanąłem na kopercie nie mając plakietki.
    Nie jest ważny fakt, ważny jest papierek.
    Nie jest ważny duch prawa, ważna jest litera.
    Takie praktyki to typowa tresura obywateli. Obywatel dobrze wytresowany
    jest dla polityków cennym źródłem pożytków.
    Jacek