  • Data: 2017-01-18 20:31:26
    Temat: Re: Dlaczego od jakiegoś czasu tankuję na Statoil?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości
    >https://www.youtube.com/watch?v=jpwBlqvPtZA
    >Już dawno zaobserwowałem że paliwa w innych stacjach mają kolor moczu
    >a Statoil raczej ma kolor mleczny/bezbarwny. Przypadek? Nie sadzę.

    Wynik dobitny ... ale ciekaw jestem jak pojechali wlasciciele diesli z
    takimi bakami :-)

    Tu inny test ... ale "paliwo nalane w polowie listopada", to nie ma co
    ogladac
    https://www.youtube.com/watch?v=DqQEj5qlRNU

    Tu masz kolory
    https://www.youtube.com/watch?v=QeFF0PfFyi4

    Ale ... jak kiedys wsadzilem butelke ON do zamrazarki, to przy
    tych -20 bylo metne, a po chwili cieplym pokoju, przy ok -10
    zmetnienie znikalo.
    Depresator zreszta jakby nic nie zmienial.

    O, cos tego typu
    https://www.youtube.com/watch?v=pWjQfbbu0TA
    https://www.youtube.com/watch?v=R6hjT1Kv8Ok
    (tu przeczytac opis)

    Za kroto trzymalem w zamrazarce i trzeba bylo dwie doby poczekac?
    A takie drobne zmetnienie jeszcze nie przeszkadza jechac ?

    J.