eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe? › Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!eternal-september.org!feeder.eternal-se
    ptember.org!reader01.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Date: Fri, 20 Mar 2020 15:05:48 +0000
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 20
    Message-ID: <r52m4e$u7k$1@dont-email.me>
    References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
    <r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
    <r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 20 Mar 2020 15:05:50 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="beb70e8c89b44c0a26ff0d9508b17f7f";
    logging-data="30964";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18Mhhgl2N9htgXSF3HHMUu5"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    Cancel-Lock: sha1:NdRPGMcqXyW4WeumcPW4gDF0vL8=
    In-Reply-To: <r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2673917
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20.03.2020 o 12:06, Cavallino pisze:
    >
    >> Tylko nadal bez sensu byłoby testować tylko z rozładowanymi aku - bo
    >> wtedy wiadomo że to tylko silnik spalinowy z dodatkową masą albo nawet
    >> dodatkowym zużyciem na ładowanie baterii - jednak jak ktoś kupuje
    >> plugin, to zwykle nie po to, żeby jej nie ładować z gniazdka
    >
    > Ale z gniazdka naładuje na 40-50 km i to w optymalnych warunkach.
    > A auta w tej cenie, zazwyczaj są eksploatowane na znacznie większych
    > przebiegach dziennych i wtedy smrodzą bardziej niż inne.

    W Polsce może tak, poza - gdy miesięczna rata jest podobna jak w wersji
    spalinowej - lub gdy po prostu dodatkowe 50 EUR/GBP nie robi ci różnicy
    - już nie koniecznie.
    Rzekłbym, że większość nowych aut robi w pierwszych trzech latach max
    30-50.000 mil, nie istotne czy to Citigo czy BMW 7...

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: