eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe? › Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-193.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Date: Fri, 20 Mar 2020 16:38:00 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r52o0o$kcd$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
    <r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
    <r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net>
    <3682649821$20200320162345@squadack.com>
    NNTP-Posting-Host: c139-193.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 20 Mar 2020 15:38:00 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c139-193.icpnet.pl:85.221.139.193";
    logging-data="20877";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    X-Antivirus-Status: Clean
    In-Reply-To: <3682649821$20200320162345@squadack.com>
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 200319-0, 19.03.2020), Outbound message
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2673934
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20-03-2020 o 16:23, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Hello Cavallino,
    >
    > Friday, March 20, 2020, 1:06:30 PM, you wrote:
    >
    >>>>> takie testy to ogólnie są do bani...
    >>>>> z drugiej strony co mnie interesuje zużycie paliwa z pustym aku jeśli
    >>>>> taki będę miał 4 razy w roku?
    >>>> Ale te testy nie są dla Ciebie, tylko do wyznaczenia ile smrodzi dany
    >>>> model.
    >>>> Więc powinny być robione w najgorszych możliwych warunkach, czyli w
    >>>> tym przypadku przy założeniu nienaładowanego aku.
    >>> ok, myślałem że chodzi o testy zużycia paliwa a nie co2.
    >> Jedno z drugiego wynika.
    >>> Tylko nadal bez
    >>> sensu byłoby testować tylko z rozładowanymi aku - bo wtedy wiadomo że to
    >>> tylko silnik spalinowy z dodatkową masą albo nawet dodatkowym zużyciem
    >>> na ładowanie baterii - jednak jak ktoś kupuje plugin, to zwykle nie po
    >>> to, żeby jej nie ładować z gniazdka
    >> Ale z gniazdka naładuje na 40-50 km i to w optymalnych warunkach.
    >> A auta w tej cenie, zazwyczaj są eksploatowane na znacznie większych
    >> przebiegach dziennych i wtedy smrodzą bardziej niż inne.
    >
    > Bardziej nie powinny.


    >Jednak jest odzysk energii z hamowania i
    > wspomaganie ruszania.

    Ale w trasie nie działa, za to trzeba przewieźć dodatkowe kg.

    Żadna hybryda którą testowałem nie chciała spalić mniej niż podobny, a
    nawet większy diesel, przy podobnym stylu jazdy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: