eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDlaczego plug-iny są cięższe? › Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c139-193.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dlaczego plug-iny są cięższe?
    Date: Mon, 23 Mar 2020 10:33:45 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r59vpo$41a$1$Cav@news.chmurka.net>
    References: <5e732b7a$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5e732f42$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <r4vbkb$l2p$2$Cav@news.chmurka.net> <r51m28$pmq$1@dont-email.me>
    <r51nms$1gc$1$Cav@news.chmurka.net> <r527b1$q2s$1@dont-email.me>
    <r52bk6$dlv$1$Cav@news.chmurka.net> <r52m4e$u7k$1@dont-email.me>
    <r52mm1$jm9$2$Cav@news.chmurka.net> <r550a7$s7s$1@dont-email.me>
    <r5516t$453$1$Cav@news.chmurka.net> <r57g24$dha$1@dont-email.me>
    <r57gd8$jjn$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1i8b6gaw298wg$.e6riljps6ly9.dlg@40tude.net>
    <r57l1c$mkb$1$Cav@news.chmurka.net> <r59j4l$48i$1@dont-email.me>
    <r59kk2$tba$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e787c91$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: c139-193.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Mon, 23 Mar 2020 09:33:44 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c139-193.icpnet.pl:85.221.139.193";
    logging-data="4138"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.5.0
    In-Reply-To: <5e787c91$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: Avast (VPS 200322-0, 22.03.2020), Outbound message
    Content-Language: pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2674257
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 23-03-2020 o 10:08, Michal Jankowski pisze:
    > W dniu 23.03.2020 o 07:22, Cavallino pisze:
    >> W dniu 23-03-2020 o 06:57, ddddddddddddd pisze:
    >>> W dniu 22.03.2020 o 12:17, Cavallino pisze:
    >>>>
    >>>>> Taka hybryde kupi sobie ktos, kto robi dziennie zazwyczaj 20 km i ma
    >>>>> dogodne gniazdko.
    >>>
    >>> a jeśli nie 20, to 50km..
    >>>
    >>>>
    >>>> Tylko po co mu wtedy hybryda?
    >>>> Żeby przepłacać?
    >>>
    >>> po to, żeby mieć możliwość pojechać gdzieś dalej
    >>
    >> Czyli jednak nie zrobi 20 km dziennie?
    >>
    >>  >bez ułomności elektryka
    >>
    >> A to jakiś Afganistan, że ładowarek co 200 km nie ma?
    >>
    >
    > A są?

    W Polsce?
    Wejdź na stronę Greenwaya - w dużych miastach co kilka km, na trasach
    gdzieś tak co 50 km.

    Względnie plugshare.com
    > Ale jak wygląda dostępność ładowarek na trasie?

    OD wyboru do koloru.
    Ja jeździłem przez 4 miesiące totalnie za darmo.

    >
    >>
    >>
    >>> więc tańsza będzie hybryda
    >>
    >> Nie będzie.
    >> Ile Twoim zdaniem kosztuje najtańsza hybryda Plugin?
    >> Bo Nissana Leafa kupisz za 115 tys zł.
    >
    > Kia Ceed jest "od 128 tys".

    No właśnie.
    Czyli kupując hybrydę plug-in płacisz drożej, a nie taniej.


    > Nie taka duża różnica, ale i tak to wszystko
    > drogo jak s...syn.

    Bo PIS ukradł kasę na dopłaty, z nimi miało być jeszcze o 37 tys taniej.
    Ale obiecali i nie dali.

    Pozostaliśmy chyba jedynym państwem w Europie który nie dopłaca NIC do
    czystych elektryków, a niektóre dopłacają też do hybryd.
    Również w przypadku używek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: