-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
rtners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dlaczego słaby akumulator nie odpala?
Date: Thu, 22 Sep 2011 11:25:07 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 18
Message-ID: <j5eutj$2ghq$1@news2.ipartners.pl>
References: <p...@n...chmurka.net> <4e7aea46$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1316683507 82490 157.25.157.219 (22 Sep 2011 09:25:07
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 22 Sep 2011 09:25:07 GMT
In-Reply-To: <4e7aea46$1@news.home.net.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.22) Gecko/20110902
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.14
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2400164
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-09-22 09:56, Paweł Olaszek pisze:
> W dniu 2011-09-22 09:34, Adam Wysocki pisze:
>> Takie pytanie-refleksja mnie naszła, z serii filozoficznych :)
>
> Obecnie rozruszniki z przekladnia planetarna potrzebuja ponizej 10V do pracy, ale
swiece do pracy potrzebuja zdecydowanie powyzej
Hm dziwne.
To właśnie dawniej, gdy układ zapłonowy był prosty jak budowa cepa, (cewka +
przerywacz,
"stabilizacja" poprzez oporność własną cewki) energia iskry była proporcjonalna do
kwadratu
napięcia i stąd wrażliwość na spadki napięcie aku.
Obecnie energia iskry jest najczęściej stabilizowana. Zwykle poprzez regulację
długości impulsu.
W moim aucie już od ok. 6-7V da się osiągnąć znamionową iskrę. I zdarzało się że aku
był tak słaby,
że wykonywał dosłownie tylko 1 obrót, a mimo to silnik odpalał.
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.09.11 12:13 AZ
- 22.09.11 10:43 PM
- 22.09.11 12:58 Stefan Szczygielski
- 22.09.11 13:16 J.F
- 22.09.11 13:22 AZ
- 22.09.11 14:02 Adam Wysocki
- 22.09.11 14:04 Adam Wysocki
- 22.09.11 14:05 RoMan Mandziejewicz
- 22.09.11 22:15 Krzysiek Kielczewski
- 23.09.11 15:58 PM
- 23.09.11 16:04 PM
- 26.09.11 15:41 Adam Wysocki
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=