    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <5c064c16$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <tJsND.544618$031.513354@fx15.ams1>
    <5c06628d$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <1JuND.625597$2D.489528@fx12.ams1>
    Subject: Re: Dlaczego sprowadzamy ludzi zamiast roboty?
    Date: Tue, 4 Dec 2018 16:13:03 +0100

    dyskusyjnych:1JuND.625597$2...@f...ams1...
    On 2018-12-04, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No to może wyszło, że tak jednak taniej lub wydajniej lub
    >potencjalnie
    >bezpieczniej?

    Jak widze w tym drugim filmie pracownika wchodzacego miedzy polowki
    wtryskarki, to jak najbardziej wydaje mi sie, ze bezpieczniej :-)
    I pewnie wydajniej, bo robot wyciagnie zaraz jak to bedzie mozliwe,
    bez tego wchodzenia, wiec zaoszczedzi pare sekund.

    A jak widze jak robot trzyma kosz w gorze ... chyba go chlodzi :)

    >Bo to rozbudowane przykłady, ale tak nie musi być.

    Ale tak jest. Potrzebowali ukladac palety i tak sobie zrobili.
    Myslisz, ze celowo skomplikowali ?

    Oczywiscie mozna prosciej - dwoch ludzi, albo nawet jeden silny i
    bedzie ukladal :-)

    >Widziałem, jest tego faktycznie kupa.

    >Ale to nie zmienia faktu, że jest to niepotrzebne i można zrobić
    >prosty
    >automat.

    Automat wcale nie taki prosty.
    A potem sie okaze, ze prosto, wziac gotowego robota :-)

    >Opłacalny niekoniecznie oznacza technicznie optymalny :)

    W kazdym badz razie tanszy niz pracownik :-)

    J.