  • Data: 2017-06-27 23:22:58
    Temat: Re: Dlaczego uszkodziłem akumulatorki?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 27 Jun 2017 19:32:26 +0200, Kamil napisał(a):

    > To znaczy, że baterię samochodową trzeba do ładowania rozbierać na
    > pojedyńcze ogniwa i tak ładować? Co za brednie. Coraz więcej głupców na
    > grupach.

    Coraz wiecej. Nie wiedza, ze samochodowe maja dziurki, przez ktore
    przeladowanie sie ulatnia. A li-ion nie maja dziurek.

    Jak sie czasem dziurka zatka, to sie czlowiek dowiaduje dlaczego tak
    nie wolno.

    > Sprawne akumulatory [płączone w szereg) jednakowo się rozładowują i
    > ładują.

    Sa jednak dwa niuanse:
    -pojemnosc (choc eneloopy robia Japonczyki perfekcyjnie)
    -samorozladowanie.

    > Te opisane po prostu się skonczyły. Dopomógł w tym pewnie brak
    > elektronicznej kontroli ładowania. Ot i wszystko.

    tak w jednej chwili sie skonczyly ?

    J.