eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDo Tomka Pyry - elektronika ponoć wiele potrafi › Re: Do Tomka Pyry - elektronika ponoć wiele potrafi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <pu6t0j$7ap$1@node2.news.atman.pl>
    <uwucrcufhieq.1fxszvxd84a16$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <uwucrcufhieq.1fxszvxd84a16$.dlg@40tude.net>
    Subject: Re: Do Tomka Pyry - elektronika ponoć wiele potrafi
    Date: Wed, 5 Dec 2018 11:17:31 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 51
    Message-ID: <5c07a5f1$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.85.126
    X-Trace: 1544005105 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 484 83.26.85.126:65075
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645377
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:uwucrcufhieq.1fxszvxd84a16$.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Tue, 4 Dec 2018 22:53:13 +0100, Marek S napisał(a):
    > https://youtu.be/1JvHJiH0BNU
    >
    >> Gość jedzie BMW mniej więcej tak jak poprzedzający go samochód -
    >> raczej
    >> nie szaleje. W dodatku ścina zakręt by łagodniej było. Mimo to
    >> zaczyna
    >> go znosić do lewego krawężnika i wszczyna bałagan. Elektronika nie
    >> zadziałała. Nie sądzę by on i dziesiątki innych aut z tego zakrętu
    >> jej
    >> nie miało.
    >
    >> Wspominałeś w niedawnej dyskusji o mocnych samochodach, że
    >> mocniejsze
    >> depnięcie nie powinno odwrócić samochodu przy włączonej
    >> elektronice. Tu
    >> depnięcia nie było a mimo to...

    trudno mi nawet dostrzec kiedy on w ten poslizg wpada i w ktora strone
    najpierw,
    ale mam wrazenie ze przyspieszyl.
    A moze to filmujacy zwolnil ... ten po prawej tez chyba zwolnil.

    >To jest E46 i to chyba nawet przedliftowe, co oznaczałoby rok
    >produkcji
    >między 1998 a 2002 i takie sobie szanse na wyposażenie w ESP, jak coś
    >to
    >raczej ASR.

    >> Ja również pod okiem instruktora miałem okazję testować ESP (napęd
    >> 4x4)
    >> na lodowym torze i bez problemu dało się wprowadzić auto w
    >> niekontrolowany poślizg przy 20km/h.

    >Bo "praw fizyki pan nie zmienisz", jak nie ma przyczepności to ESP
    >jej nie
    >urodzi.
    >ESP doskonale pomaga wytłumić "rybę" - i w sumie tylko tyle (a może
    >aż
    >tyle).

    Ale czy nie powinno to zadzialac tak, ze nie bedzie "niekontrolowanego
    poslizgu" tylko wyjazd przodem do rowu ?
    Niezbyt kontrolowany, ale bez piruetow :-)


    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: