    Subject: Re: Do Trybuna -- fotki w złym świetle
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Fri, 1 Sep 2017 09:34:27 +0200

    > Fotografie Asusa ukazujące świat w złym świetle pokazałem
    > a teraz pokażę fotografie lustrzanką -- też ze złego światła.
    >
    >   https://goo.gl/maps/VZkiBDhkxZv
    >
    > Lustrzanką tą (co widać ;) w Exifie) jest Canon 450 D z zoomem 70-300 mm.
    > Matryce Asusa i Canona mają tyle samo pikseli -- około 13 milionów.
    >
    > Zdjęcia te wykonałem w lutym 2011 roku.
    > Mam jeszcze ich sporo i być może postawię tam pozostałe.
    >

    > BTW:
    > Fotka z tablicą nie ma jeszcze bielonego śniegu -- rzeźba głowy już ma,
    > bo fotografie głowy ;) ponoć muszą mieć biel... -- tak mówią ci, którzy
> [...]

    Teoretycznie fotki robione normalnym aparatem powinny być lepszej
    jakości. Jednak aby się o tym przekonać to trzeba by w tym samym czasie
    i wg tych samych parametrów robić zdjęcia tymi dwoma urządzeniami. A i w
    ten sposób nie będzie całkowitej jasności, przynajmniej aparat w moim
    telefonie potrafi robić bardzo zróżnicowane jakościowo  fotki, i problem
    nie leży w warunkach, bo jedna fotka robiona w tym samym czasie wygląda
    jak kryształ a drugiej do znośności nawet nie da się zretuszować.

    Jeszcze ta Twoja sprawa z lekarzami i biegłymi nie dobiegła do finału?