    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Do Trybuna... (innym nie wolno czytać!!)
    Date: Fri, 17 Feb 2017 16:15:09 +0100

    "Eneuel Leszek Ciszewski" o85r0d$fb4$...@n...news.atman.pl

    > po prostu w jednej osi jest więcej niż w ortogonalnej o 2 dioptrie
    > w jednej +2, w ortogonalnej +2+2=4
    > lub w jednej +4 a w ortogonalnej +4-2=+2

    > ale ZAWSZE w danym oku (przykładowo)

    > w poziomie jest +4 i pionie jest +2
    > lub ;)
    > w pionie jest +2 a w poziomie jest +4

    > bez względu na zapis, co chyba nie może
    > dziwić -- wada istnieje niezależnie od zapisu

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okuli
    sta/6817b75r.png
    tak wada ta opisywana jest w 1975 roku
    widać tu wyraźnie -- ile jest w poziomie i ile jest w pionie
    prawie w poziomie i prawie w pionie, bo dosłowny poziom i pion
    to oś 90 stopni, 180 stopni i 0 stopni

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okuli
    sta/6821calyzez.png
    zez zbieżny (Bernacka twierdzi, że niedowidzenie było spowodowane zezem
    rozbieżnym i dużą różnicą wad pomiędzy okiem prawym i okiem lewym; zez
    był kiedyś zbieżny a różnica wad była mała
    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/okregowy/okuli
    sta/6821zez.png

    Nie mam części dokumentacji z lat 1967-1975, a i ta, którą tu prezentuję,
    odnaleziona została tylko dzięki staraniom pani Anny Wróblewskiej,
    pracowniczki archiwum UM w Białymstoku, walczącej na co dzień przeciwko
    podopiecznej, czy protegowanej, najwyższych władz Białegostoku, niszczącej
    (IMO celowo) dokumentację (także tę najwyższej wagi -- sic!) przechowywaną
    w archiwum UM. Nazwiska owej niszczycielki nie pamiętam, ale mogę odszukać
    je na żądanie. Sąd otrzymał to nazwisko ode mnie razem z kopią pisma,
    w którym dziękuję pani Annie Wróblewskiej za okazaną mi kiedyś pomoc
    i opisującym problem z ową protegowaną. Pismo to dostarczyłem (za zgodą
    pani Anny Wróblewskiej) do UM w Białymstoku, protektorom owej niszczycielki.

    Wada wzroku nie może zależeć od zapisu (czy decyzji w ogóle) biegłego.
    Wg Bernackiej mam więcej w pionie niż w poziomie, choć okulary dobrała
    tak, jakbym miał więcej w poziomie niż w pionie.

    - przez niemal pół wieku różni (kilkudziesięciu ich było) okuliści,
    używając różnych (nawet różnej konstrukcji) urządzeń, otrzymywali
    wynik astygmatyzmu oka lewego przeciwny do wyniku otrzymanego
    przez Bernacką
    - Bernacka zastosowała korektę okularową astygmatyzmu oka lewego
    przeciwną do wyniku, jaki sama otrzymała swymi badaniami
    - badanie autorefraktometrem nie wymaga od badanego żadnych
    świadomych reakcji poza poddaniem się badaniu (odpada
    ewentualność mojej złośliwości czy braku współpracy)
    jest to tak zwane badanie obiektywne
    [pewnie dlatego, że autorefraktometr posługuje się obiektywem]

    Bernacka napisała dwie opinie uzupełniające -- obok opinii
    ,,zasadniczej'', lecz nie udzieliła wyjaśnień. Za wszystkie
    opinie (także te dwie uzupełniające, pozbawione odpowiedzi
    na zadawane pytania) Bernacka otrzymała zapłatę (od podatników)
    przyznaną przez Sąd.

    Moje żądanie powołania biegłego (okulisty czy optyka) zdolnego do
    rozstrzygnięcia problemu Sąd odrzucił, twierdząc, iż chcę powołać
    biegłego tylko z uwagi na niekorzystność opinii.

    Sąd nie wyraził zgody na przyjęcie dowodów (w tym nagrania audio
    badania prowadzonego przez Bernacką) twierdząc, iż Sąd nie jest
    okulistą. Dowody tego niewyrażenia:

    - po prostu brak wyrażenia zgody
    (nie odmowa, ale brak zgody)
    - nagranie rozprawy sądowej
    (i Sąd nagrywał jawnie i oficjalnie, i ja nagrywałem)

    Dowody (na nośnikach CD) dostarczyłem, ale bez zgody Sądu po wydaniu wyroku.

    -=-

    Moje pisma nie dlatego są długie, że leję w nich wodę, ale dlatego, że
    w pismach biegłych i sądu (de facto moich adwersarzy) jest BARDZO DUŻO
    różnych (ale fatalnych) błędów.

    Moje tezy popieram KONKRETNYMI dowodami.

    Być może UM w Białymstoku przechowuje gdzieś dokumentację leczenia mego wzroku z lat
    1967-1975.
    Pani Anna Wróblewska pokazała mi wartościowe dokumenty zniszczone przez ww.
    protegowaną.
    Pani Anna Wróblewska zamierzała wówczas posklejać paski papieru tak, by potomni mogli
    znać zniszczony fragment swej historii...

    Od tego wątek (raczej post w kilku fragmentach) zaczyna się:

    nie ma swej tożsamości ten człowiek, który nie dba o swą przeszłość
    nie mając tej tożsamości, nie ma też i swojej przyszłości

    i na tym kończy się.

    Ja jestem wdzięczny pani Annie Wróblewskiej za okazaną mi
    pomoc w odnalezieniu części dokumentacji...

    -=-

    Ale może ja przesadzam... Sami jedźcie do Włocławka -- i przekonajcie
    się na Wasze własne oczęta, jak jest z tą wdzięcznością...

    Same opisy tych lat mrożą krew w żyłach -- na prawym brzegu Wisły
    walczyła garstka ochotników dowodzona słabymi oficerami, podczas
    gdy w samym Włocławku bawiono się...