    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Dobór tranzystora
    Date: Fri, 31 Jan 2020 10:59:57 +0100

    W dniu 2020-01-30 o 11:20, Queequeg pisze:
    > Czy możecie polecić jakiś katalog tranzystorów, w którym będzie można
    > szukać po możliwie szerokich kryteriach? Chodzi zarówno o BJT jak o
    > tranzystory polowe.
    >
    > Znam tylko TME ale z jakiegoś powodu nie jestem w stanie znaleźć filtra,
    > który umożliwi filtrowanie po Ucesat i Ice (chcę albo BJT z jak
    > najmniejszym Ucesat i Ice minimum 1.25A, albo tranzystor polowy, który
    > nasyci mi się przy Ugs = ok. 5V; polaryzacja dowolna, obudowa też, chcę
    > po prostu przełączać 5V 1.25A z jak najmniejszymi stratami a nie mam w
> [...]

    Kiedyś (2014) z DigiKey udało mi się pobrać całe tabele (MOS, DCDC,
    LowDrop) do arkuszy kalkulacyjnych i potem sobie samemu uporządkować.
    Wtedy jeszcze mi oferta TME nie wystarczała, ale obecnie to jak czegoś
    szukam to prawie zawsze znajduję w ofercie TME.

    Do podobnych celów (praca z 3 paluszków) kilka lat temu wyszedł mi z TME
    DMP2100U, ale szukałem wtedy koniecznie P-MOS więc jak Tobie wszystko
    jedno to pewnie jakiś N-MOS będzie lepszy/tańszy.
    Zabezpieczenie bramki w DMP2100U uważam za istotną zaletę.

    Przed chwilą jak wpisałem w TME DMP2100U to nie wiem czemu wyskoczył mi
    też DMP2045U i wydaje mi się lepszy (w tej samej cenie, mają więcej więc
    chyba bardziej popularny). Sądzę, że go nie było te kilka lat temu bo
    pewnie bym go wybrał (a teraz to zaraz przejrzę jego kartę i pewnie
    dopiszę sobie jako zamiennik).
    P.G.