  • Data: 2015-04-16 15:00:02
    Temat: Re: Dokręcanie kół - skrajny debilizm ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości
    W dniu 16.04.2015 12:24, J.F. pisze:

    >W latach 1995-2000 (dokładniej nie pamiętam) miałem dwa przypadki
    >takie, że koło zrobiło pyf-klap-klap-klap i po zatrzymaniu miałem
    >widok gumiastych farfocli do wyrzucenia, plus raz musiałem wymieniać
    >na szosie, bo całkiem powietrze zeszło.

    No, ja rak mialem w samochodzie wibracje, coraz wieksze, potem jakos
    dziwnie sie prowadzil - ale przez 200km dogladalem pare razy i nic nie
    bylo widac dziwnego.
    A ~kilometr za ostatnim ogladem farfocle i druty sterczace.

    Nastepnym razem poczulem ze powietrza kompletnie brak, ale jeszcze z
    kilometr musialem przejechac do pierwszego parkingu ... i opona to
    przezyla.

    Ale od dluzszego czasu przygod brak.

    J.