-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Uncle Pete <4...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dokuczenie - nietrzezwy
Date: Sun, 20 Jan 2019 15:19:47 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 10
Message-ID: <q22023$qv$1@node2.news.atman.pl>
References: <5c4415a6$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<q21nnd$t8a$1@node1.news.atman.pl>
<q21pjc$5flp$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<d...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 89-64-16-10.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1547993987 863 89.64.16.10 (20 Jan 2019 14:19:47 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Jan 2019 14:19:47 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.4.0
In-Reply-To: <d...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648420
[ ukryj nagłówki ]> Art. 24. 1. Kierujący pojazdem jest obowiązany przed wyprzedzaniem upewnić się w
szczególności, czy:
>
> 1) ma odpowiednią widoczność i dostateczne miejsce do wyprzedzania bez utrudnienia
komukolwiek ruchu
>
> Klasykiem który regularnie występuje na autostradzie jest rozpoczęcie manewru
wyprzedzania (lub ciągnięcie środkowym) kiedy dojeżdżam do TIRa. Zdziwienie kretynki
lub kretyna których zaskakuje fakt że zamiast wbić się w naczepę z prędkością 140
km/h zmieniam pas jest po prostu szokujące ;-)
>
Klasykiem na autostradzie jest zamiast zawczasu rozpocząć wyprzedzanie
TIRa i zmienić pas, zrobić to gwałtownie w ostatniej chwili wbijając się
pod zderzak jadącego lewym pasem. Najlepiej nie używając kierunkowskazu.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.01.19 16:22 mamut
- 20.01.19 18:06 Robert Wańkowski
- 20.01.19 18:09 Tomasz Gorbaczuk
- 20.01.19 18:12 Tomasz Gorbaczuk
- 20.01.19 18:47 Uncle Pete
- 20.01.19 18:52 Cavallino
- 20.01.19 19:31 Kris
- 20.01.19 19:48 p...@g...com
- 20.01.19 19:52 p...@g...com
- 20.01.19 20:36 J.F.
- 20.01.19 23:35 Zenek Kapelinder
- 21.01.19 07:13 mamut
- 21.01.19 08:21 J.F.
- 21.01.19 08:42 p...@g...com
- 21.01.19 08:45 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=