    Subject: Re: Dokuczenie - nietrzezwy
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sun, 1 Sep 2019 23:02:31 +0200

    W dniu 2019-01-20 o 16:22, mamut pisze:

    > a skąd mogłem wiedziec ze akurat chce go wyprzedzic ?
    > to nie mozna wyprzedzić 2 po kolei ?:)

    Ależ można pod warunkiem, że nie łamiesz przepisów.

    Po pierwsze nie wiesz czy ten przed Tobą nie włączył wcześniej
    kierunkowskazu. Teraz twierdzisz, że nie włączył, ale zaraz piszesz, że
    może włączył jak już zaczął wykonywać manewr, by znów mataczyć pisząc "a
    skąd mogłem wiedziec ze akurat chce go wyprzedzic ?".  Po drugie nie ma
    bardziej chamskiego zachowania jak próba przeskoczenia całej kolejki
    wyprzedzających. Zdrowy rozsądek i kultura podpowiada, że dojeżdżając do
    grupy samochodów trzeba zwolnić, aby się zorientować czy aby przed tą
    grupą samochodów nie ma jakiejś przeszkody czy zawalidrogi, a następnie
    odczekać na swoją kolejkę, as nie wpierdalać się bezmyślnie jak egoista.

    Prawo jednoznacznie "mówi", że masz się upewnić, a Ty tego nie zrobiłeś
    i tylko stworzyłeś zagrożenie.

    P.S.

    Samochody nie patrzą w lusterka, no chyba, że była to Tesla :)