  • Data: 2017-11-12 15:00:50
    Temat: Re: Dolna granica ceny za nową oponę
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Ale dwa lata gwarancji daja na te bieżnikowane więc nie tak
    > stanowczo "nie warto" W Biedronce ostatnio opny widziałem za bodajże
    > 140zł Kupiłem tydzień temu do multipli nówki bieżnikowane całoroczne
    > za 100zl szt z dwuletnia gwarancją Za dwa lata opinie o nich
    > napiszę;)

    Własnie mam jedna sztuke z multipli do odesłania. Lezy od dwóch miesiecy
    i nie mam czasu. Trzeba spakować, wysłać o wizycie u gumiarza,
    sciagnieciu etc nie wspominajac.
    Potem jeszcze pewnie ze sprzedajacym trzeba bedzie walczyc zeby za koszt
    odesłana tez oddał...
    Ale to jest uszkodzenie wewnetrzne a zdarzyło mi sie tez ze uszkodził się
    bok opony - i co? Takiego uszkodzenia nikt ci nie uzna przy reklamacji.
    Inna opona złapała kapcia co w kupowanych jako nowe nie zdarzyło mi się
    od kilkuset tysiecy km. Przypadek - byc moze. Ale stwierdziłem ze nie
    warto.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.