    From: "KAi" <p...@j...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Dreambox + nbox
    Date: Fri, 9 Jan 2009 01:24:29 +0100

    > potestowałem trochę i wynik jest taki póki co, że jak jest zapodany
    > polsat to nie działa w ogole dream a działa nbox, jak jest karta cyfry to
    > działa jedno i drugie... jakiś trop już mam... Polsat. W momencie wypięcie
    > przelotki z nbox'a polsat zaczyna gadać bezproblemowo - kiedy przytknę
    > lekko przewód do nboxa mam zwisa na Polsacie..... Patrzyłem na pasma Lo/Hi
    > ale szczerze - to jestem już wykonczony dzisiejszym dniem i nie za bardzo
    > kumam o co tam kaman... musze gdzieś o tym poczytać ... a może wiecie co z
    > tym można zrobić?
> [...]

    ee tam....testy...
    nieźle zacofany jestem :0 przecież polsat od wieków nie działa na dreamach
    ..działają a w zasadzie nie działają programy fta i one zwisają
    ...generalnie dream po podpięciu do nboxa. wiesza się już za każdym razem..i
    teraz mam status taki, że wszystko co mogę(mogłem) oglądać na dream'ie nie
    gada nboxem Jak odepnę nboxa mogę sobie cośtam pooglądać - tak jakby nbox
    przejmował kontrolę nad konwerterem całkowicie. Daje sobie spokój - chyba
    coś padło :(. Nie wiem o co chodzi tym bardziej ze zaczyna mi się
    restartować co parę minut. Kiedyś zapodam tak jak mówicie odpowiednie
    konwertery, i zobaczę jak będzie działać.. a póki co cieszę się dalej
    nbox'em i wracam do samsunga PCyfr... będę przepinał przewód...ehhhh ...
    a swoją drogą mogłby pojawić się jakiś sprzęt, który czytałby by wszystkie
    karty wszystkich platform...:)) no teraz to już chyba przesadziłem.. :)
    dobranoc