    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drogi do szuflady
    Date: Tue, 03 Jan 2012 08:58:25 +0100

    W dniu 2012-01-02 14:46, PaweL pisze:
    > Połowa kasy na drogi przyszła z Unii, autostrady są płatne, a rząd zadłużył
    > nas na kolejne 400 mld zł. I oprócz dróg ( i stadionów) nie kojarzę co Tusk
    > zrobił dla nas dobrego. Połowa zaplanowanych autostrad jeszcze się buduje,
    > więc dopiero zapłacimy za te drogi. Z czego tu się cieszyć? Roczne odsetki
    > od zadłużenia Polski wynoszą 40 mld zł. Ile kilometrów dróg można za to
    > zbudować?

    Przypomina mi się dowcip z kozą. Oczywiście działa to głownie na głupków.

    Jakiś niewielki procent wydawanej kasy przez kierowców w różnego rodzaju
    podatkach drogowych idzie na drogi, reszta jest przejadana. Za kasę z
    unii robi się najdroższe na świecie autostrady na które nikogo nie
    będzie stać i to też w ilościach minimalnych.

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10872996,Na_co_r
    zad_wydaje_podatki_od_kierowcow.html

    A tu jeszcze znajdą się jakieś lemingi które stwierdzą, że dzieje się
    całkiem dobrze i całkiem sporo. Szok!

    A.