    From: "szufla" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drogi do szuflady
    Date: Tue, 3 Jan 2012 13:41:47 +0100

    > Oto pełny sukcesów okres IV RP "w pigułce" - na przykładzie tylko jednej
    > inwestycji:
    > http://wo.blox.pl/2011/01/Uniewaznienie-uniewaznieni
    a.html

    Ja staram sie odnosic obiektywnie, wiec w tym tekscie jest duzo racji. Tyle
    tylko, ze ja mieszkam na Bemowie i bardzo sie ciesze, ze na Powstancow Sl.
    nie ma wezla bo ruch przez to jest znacznie miniejszy.
    PiS popelnil "duzy blad" bo za wszelka cene chcial, aby budowa drog byla
    stosunkowo tania, niestety nie oplacilo sie trwac w tym przekonaniu. Nie
    zapomne tez ministra Szyszko, ktory z uporem maniaka pchal obwodnice
    Augustowa tam gdzie nie powinien oraz cwaniackie przesuniecie projektu wsch.
    obwodnicy Wawy. W ogole niemily typ.

    Teraz badz tak laskaw i napisz cos o bledach obecnej ekip,y a moze takich
    nie znasz ?
    PS. Podobal ci sie np. projekt chinski ?

    sz.