    From: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Drogi do szuflady
    Date: Tue, 03 Jan 2012 14:37:44 +0100

    W dniu 2012-01-03 14:09, J.F pisze:
> [...]
    cz-prosze.html

    > Zalezy co mam miec - ze 8 kloszy tak podnioslo cene, ze takie mamy prawo
    > o zamowieniach publicznych, czy ze nie wybrano niewiarygodnie niskiej
    > oferty :-)
    Dokładnie chodzi mi o te 8 kloszy od lamp i porąbane prawo o
    zamówieniach publicznych...

    > Patrz Chinczycy na A2 :-)
    W temacie zaniżonych wycen inwestycji na moim podwórku - w Krakowie
    przebudowa Ronda Mogilskiego... Tureckie konsorcjum Guris, też zeszło z
    palcu budowy, bo chciało więcej pieniędzy :(

    > A teraz jeszcze drobiazg
    > http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,10898165,Mili
    on_zlotych_kary_grozi_konstruktorom_mostu_Redzinskie
    go.html
    Takie sprawy się zdarzają :( - czasem projekt jest dobry i wykonanie też
    bez zarzutu, ale nadzór budowlany się upiera. Byłem świadkiem, jak
    inspektor nadzoru kazał wymieniać całą geowłókninę wyścielającą nieckę
    wykopu bo na istniejącej był ślad po przejeździe mikrokoparki, nawet nie
    było śladu przetarcia :( I nie miało znaczenia, że cały ten wykop
    zostanie wypełniony kolejnymi warstwami kruszywa - było brudne, więc
    wymienić!

    A co do biura projektowego - to od tego jest OC...

    --
    Wojciech Smagowicz