  • 21. Data: 2012-01-03 11:45:11
    Temat: Re: Drogi do szuflady
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    PaweL wrote:
    > Połowa kasy na drogi przyszła z Unii, autostrady są płatne, a rząd zadłużył
    > nas na kolejne 400 mld zł.

    Bzdura.

    Cały dług publiczny urósł mniej a w ten dług wliczają się również zobowiązania
    samorządów.

    > I oprócz dróg ( i stadionów) nie kojarzę co Tusk
    > zrobił dla nas dobrego. Połowa zaplanowanych autostrad jeszcze się buduje,
    > więc dopiero zapłacimy za te drogi. Z czego tu się cieszyć? Roczne odsetki
    > od zadłużenia Polski wynoszą 40 mld zł. Ile kilometrów dróg można za to
    > zbudować?

    Najpierw odzyskaj kontakt z rzeczywistością. Potem zastanawiaj się nad tym co
    można w tej rzeczywistości zrobić :)

    \SK

  • 22. Data: 2012-01-03 11:47:30
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    > Raz, gdy natknęli się na jakiś kabel i udało im się po trzech tygodniach
    > ustalić numer telefoniczy właściciela okazało się że to numer..... call
    > center IKEI.

    Sugerujesz że Ikea kopie rowy wzdłuż i poprzek Polski żeby podłączyć swoją
    infolinię do świata? "...jak to całą ekipą poważnych projektantów ganiali z
    wykrywaczami metali po polach..." to rzeczywiście długo się schodzi z
    projektowaniem. Chyba jednak procedura projektowania dróg wygląda inaczej.
    Teraz najwięcej problemów sprawiają gniazda żabek, motylków i innych robaków
    które są podobno największym szczęściem naszej cywilizacji i które chronić
    trzeba za wszelką cenę.

    Paweł

  • 23. Data: 2012-01-03 11:49:59
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Arek wrote:

    > Przypomina mi się dowcip z kozą. Oczywiście działa to głownie na głupków.
    >
    > Jakiś niewielki procent wydawanej kasy przez kierowców w różnego rodzaju
    > podatkach drogowych idzie na drogi, reszta jest przejadana. Za kasę z
    > unii robi się najdroższe na świecie autostrady na które nikogo nie
    > będzie stać i to też w ilościach minimalnych.

    Bez kozery powiem, że w całej Galaktyce!

    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,10872996,Na_co_r
    zad_wydaje_podatki_od_kierowcow.html

    > A tu jeszcze znajdą się jakieś lemingi

    O! słowo wytrych naszych prawiczków :)

    > które stwierdzą, że dzieje się
    > całkiem dobrze i całkiem sporo. Szok!

    Bo owszem, dzieje się całkiem dobrze i całkiem sporo. Szok!

    Oczywiście mogłoby być lepiej, ale w porównaniu do "osiągnięć" poprzednich ekip
    różnica jest znaczna.

    \SK

  • 24. Data: 2012-01-03 11:55:33
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Bzdura.

    Zalezy kto i jak liczy. Ok, niech bedzie 300mld. To malo ? Chyba rekord.

    PO długu publiczny 52,2%
    PIS 15,95% (2005-2007)
    SLD 44,2% (2001-2005)

    > Najpierw odzyskaj kontakt z rzeczywistością. Potem zastanawiaj się nad tym
    > co można w tej rzeczywistości zrobić :)

    Takie teksty sa nie na miejscu. Prowokujesz do rzucania miesem ? Bez sensu.

    sz.

  • 25. Data: 2012-01-03 11:57:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szufla" napisał w wiadomości
    >Zalezy kto i jak liczy. Ok, niech bedzie 300mld. To malo ? Chyba
    >rekord.

    >PO długu publiczny 52,2%
    >PIS 15,95% (2005-2007)
    >SLD 44,2% (2001-2005)

    Ale co to jest i jak to liczone ?

    Bo trzeba Kaczynskiemu przyznac ze trafil w koniunkture swiatowa i
    przez pewnien czas bylo niezle.

    J.

  • 26. Data: 2012-01-03 11:58:18
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > Teraz najwięcej problemów sprawiają gniazda żabek, motylków i innych
    > robaków które są podobno największym szczęściem naszej cywilizacji i które

    Wszystko sklada sie na caloksztalt.

    sz.

  • 27. Data: 2012-01-03 12:02:26
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Po równo. Połowę poprzednicy, połowę Tusk z ekipą.

    Tylko że to jest bzdura.
    Ale tak ładnie brzmi...

    \SK

  • 28. Data: 2012-01-03 12:17:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 03-01-2012 11:57, J.F pisze:
    > Ale co to jest i jak to liczone ?

    Ja bym to ujął inaczej:
    Dług publiczny:
    PO - 52,2%
    PIS - 0%
    SLD - 44,2%
    A2 i A4 + ekspresówki wybudowało rzecz jasna PiS, a PO wykorzystuje
    jedynie ich sukcesy. Pomiędzy 2005 a 2007 r. bezrobocie i korupcja nie
    istniały. Było tak fantastycznie, że Polacy wolą 2x Tuska niż PiS w ogóle.

    --
    Paweł

  • 29. Data: 2012-01-03 12:27:02
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-03, Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    wrote:

    > Tylko że to jest bzdura.
    > Ale tak ładnie brzmi...

    Oczywiście, że jest to przesadzone. Ale nie aż tak bardzo jakbym chciał.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 30. Data: 2012-01-03 12:31:33
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > jedynie ich sukcesy. Pomiędzy 2005 a 2007 r. bezrobocie i korupcja nie
    > istniały. Było tak fantastycznie, że Polacy wolą 2x Tuska niż PiS w ogóle.

    Tak, Polacy wola.
    Szkoda dyskutowac z takimi argumentami, ale zycze sczescia w nadchodzacych
    latach bo ja uwazam, ze kraj jest zle rzadzony, ale to tylko moje
    subiektywne odczucie :)

    sz.