  • Data: 2013-10-09 07:10:11
    Temat: Re: Drogówka w akcji LOL
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo uciekał. A policja ma gonić uciekających i uciekający na pewno ma
    > coś na sumieniu.

    Ja go bronić nie mam zamiaru, ale z jego wypowiedzi wynika że nie
    uciekał, zatrzymał się przy drodze, a oni kazali mu wjechać w polną
    drogę zwłaszcza że policjanci poruszali się cywilną skodą. Dla niego to
    było dziwne i niezrozumiałe.
    A na sumieniu to może mieć to, że jako obywatel Niemiec jechał z
    dzieckiem i żoną odwiedzić rodzinę w Polsce.