  • 1. Data: 2013-08-07 23:56:33
    Temat: Drukarka Brother
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Drukarka Brother MFC 250C znowu mi sie zepsuła.
    Najpierw zepsuła się zaraz po zakupie (głowice), a teraz wysiadła chyba
    głowica od tuszu Magnenta. Drukarka tusz widzi, nawet ile jest, ale ni
    diabła nie drukuje czerwonego. Zmarnowałam 2 nowe tusze (napewno były
    ok), teraz został mi tylko ten co jest w drukarce, też nowy.

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-08-08 17:30:31
    Temat: Re: Drukarka Brother
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > diabła nie drukuje czerwonego. Zmarnowałam 2 nowe tusze (napewno były ok),
    > teraz został mi tylko ten co jest w drukarce, też nowy.

    Czy drukarka jest na stałe podłączona do zasilania ?

    Piotr sq3ogx

  • 3. Data: 2013-08-08 18:10:02
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-07 23:56, animka pisze:
> [...]
    > ale ni diabła nie drukuje czerwonego. Zmarnowałam 2 nowe tusze
    > (napewno były ok), teraz został mi tylko ten co jest w drukarce, też

    jak długo stała nieużywana?

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2013-08-09 11:47:18
    Od: Einstein <e...@o...pl>

    W dniu 2013-08-08 18:10, Irokez pisze:

    > jak długo stała nieużywana?
    >
    > --
    > Irokez

    Tak to jest jak używa się tuszy - zamienników firmy krzak a potem trwoga
    i do serwisu.

  • 5. Data: 2013-08-09 12:24:09
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Einstein nabazgrał(a):

    > Tak to jest jak używa się tuszy - zamienników firmy krzak a potem trwoga i
    > do serwisu.

    Dokładnie :) choć dobre marki też raz na xxxxxx potrafią dać dupy ( własny
    Canon MX850)

  • 6. Data: 2013-08-09 13:10:56
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-08 17:30, Gejzero SQ3OGX pisze:

    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Czy drukarka jest na stałe podłączona do zasilania ?

    Tak. Zasilaczem do gniazdka w listwie oraz kablem USB (komputer-drukarka).

    --
    animka

  • 7. Data: 2013-08-09 13:11:39
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > jak długo stała nieużywana?

    Ze 2 dni, ale sie włączała.

    --
    animka

  • 8. Data: 2013-08-09 13:14:03
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-09 11:47, Einstein pisze:

    > Tak to jest jak używa się tuszy - zamienników firmy krzak a potem trwoga
    > i do serwisu.

    3 tusze się kończą, ale jeszcze drukują, ten czwarty nie drukuje.
    Drukował i przestał, a tusz jeszcze był. Chyba głowica się zepsula.
    Tusze kupuję zawsze u tej samej firmy, na allegro co prawda.

    --
    animka

  • 9. Data: 2013-08-09 14:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > diabła nie drukuje czerwonego. Zmarnowałam 2 nowe tusze (napewno były
    > ok), teraz został mi tylko ten co jest w drukarce, też nowy.

    Zakładam, ze wykonałas kilkukrotnie funkcje czyszczenia?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 10. Data: 2013-08-09 16:26:29
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "animka" napisała:

    > Tak. Zasilaczem do gniazdka w listwie

    O ile pamiętam, ta listwa ma wyłącznik, z którego chętnie korzystasz, tak
    więc o stałym podłączeniu zasilania raczej nie ma mowy.
    Zresztą, co chcesz - drukarka przeżyła już 3 lata, a więc dłużej, niż
    przewiduje gwarancja i współczesne (za przeproszeniem) standardy. Rozejrzyj
    się za nową. Nie wątpię, że Twoje poszukiwania dostarczą sporo uciechy
    szacownej grupie, a usenetowi animkożercy będą w stanie permanentnego
    orgazmu ;->

    JoteR