  • Data: 2019-04-16 16:08:15
    Temat: Re: Drukarka Xerox WorkCentre 3025BI
    Od: Tasiorsa <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-02 o 23:35, Emru pisze:
    > Zastanawiam się nad kupnem danej drukarki, ale nigdy nie miałem laserowej.
    > Czy ktoś posiada/używał tej drukarki, czy warto ją brać?
    > A może jest coś lepszego na tym poziomie cenowym?
    A nie myślałeś pójść w używaną drukarkę? Sam mam Kyocera FS-1300DN.
    Kupilem to z nowym tonerem za 180 PLN. Drukarka miala cos klolo 31 tys
    stron przebiegu. Teraz ma 38 tys po 6 latach. Wsadzilem drugi toner za
    60 zl firmy TFO i dalej drukuje pieknie.
    Nie dość że cena 2,5* mniejsza od Twojej to jeszcze duplex i sieciówka.
    Teraz znajomi kupowali
    https://allegro.pl/oferta/drukarka-brother-hl-5350dn
    -siec-duplex-nowy-beben-7884890478
    i bardzo chwalą :)