eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDrukarka (urządz. wielofunkc.) HP ENVEY Photo 6230 - gdzie kupię cartridge Tri-color instant ink? › Re: Drukarka (urządz. wielofunkc.) HP ENVEY Photo 6230 - gdzie kupię cartridge Tri-color instant ink?
  • Data: 2019-09-24 15:56:58
    Temat: Re: Drukarka (urządz. wielofunkc.) HP ENVEY Photo 6230 - gdzie kupię cartridge Tri-color instant ink?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d894261$1$533$6...@n...neostrada.pl

    > "JaNus" 5d8922e4$0$17341$6...@n...neostrada.pl

    > Masz CMY_i_Black -- po co Ci CMY_i_CMYK?

    Chyba, że masz na swej myśli jasną stronę ;) barw:
    Light_Cyan, Light_Magenta i Light_Yellow oraz jakieś
    szarości... Nie wiem, czy istnieje Light_Yellow.

    > -=-

    > W fotografii IMO liczy się odcień -- zarówno kolorów, jak
    > i czerni, więc odpadają zamienniki a kartridże byłyby zbyt
    > drogie, gdyż parką kartridży byś wydrukował kilka fotek.

    > Kiedyś ZTCW w drukarni Magenta była Magentą -- i koniec.

    Czy Light_Magenta zawsze i wszędzie jest praktycznie
    tą samą Light_Magentą? -- nie wiem...

    Obok barwników podstawowych drukarnie miały masy innych.

    > Czy zamienniki są czystymi kolorami? -- nie wiem. Nie
    > wiem też, czy fabryczne bądź autoryzowane/oryginalne ;)
    > barwniki/atramenty/tonery są czystymi kolorami...

    > Fotograficzne drukarki mają wiele kolorów -- osiem, sześć...
    > Raczej ;) są to konkretne kolory, nie zaś jakieś uniwersalne
    > czy podstawowe, dlatego mogą dać dobre efekty...

    Właśnie ww. lighty, ale niekoniecznie.

    -=-

    W biurze czarny to czarny -- im czarniejszy, ;) tym lepszy...
    W fotografii tak słodko nie jest -- głębokie czernie na światłoczułych
    papierach fotograficznych B&W były (zapewne są nadal) i czerwone, i zielone...

    BTW tych papierów -- czerwonym czy zielonym kolorem/paskiem iip.
    oznaczano na opakowaniach kontrastowość takiego papieru. Czerwony
    był mniej kontrastowy od zielonego, ale reszty kolorów nie pamiętam.

    W sklepie fotograficznym:

    - Czy jest czerwony papier?
    - Czarno-biały?
    - Oczywiście.

    W spożywczym:

    - To fioletowe...
    - To są czarne jagody.
    - Więc dlaczego są różowe?
    - Bo są na razie zielone.

    W obu tych sklepach kiedyś były latem potrzebne chłodziarki...

    --