  • Data: 2019-09-12 13:08:11
    Temat: Re: Dumping chyba.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jak zreperujesz sobie wyszukiwarke to sprawdz czy to sa prawidlowe informacje.
    Znalazlem takie skladki w chinach.

    PRACODAWCA:

    ubezpieczenie emerytalne 22%
    ubezpieczenie medyczne 12%
    ubezpieczenie od wypadków w miejscu pracy 0.5%
    ubezpieczenie od bezrobocia 2%
    ubezpieczenie macierzyńskie 0.5%

    PRACOWNIK:

    ubezpieczenie emerytalne 8%
    ubezpieczenie medyczne 2%
    ubezpieczenie od wypadków w miejscu pracy 0%
    ubezpieczenie od bezrobocia 1%
    ubezpieczenie macierzyńskie 0%
    Jak to sa male skladki to ja jestem Papiezem.
    Wiek emerytalny maja 55 i 60 lat.
    Przy takich skladkach powinna byc tam duza szara strefa. Z drugiej strony, i to
    doslownie, ci co rzna Chiny na kase maja spora szanse spotkac sie raz na stadionie i
    zatruc sie olowiem. Bardzo noskie ceny, nie na wszystko oczywiscie, maja z duzej
    wydajnosci. Ale nie jest toz wydajnosc malych chinskich raczek robiacych na miske
    ryzu. Wykorzystuja niewolnicza prace najnowoczesniejszych maszyn. To nie Chinczycy
    maja tanio, to inni maja za drogo.