    From: Roman Tyczka <n...@b...no>
    Subject: Re: Dysk HDD 2-3TB - jaki?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Sender: r...@t...no.found
    Date: Wed, 23 Oct 2019 12:16:39 +0200

    On Wed, 23 Oct 2019 11:10:36 +0200, Adam wrote:

    > Samsunga?
    > Chyba Waść żartujesz.

    Ale że co? Odbierasz mi prawo do opinii i własnego zdania?

    > Nie widziałem ani jednego z czystym SMARTem. Mam ich uszkodzonych kilka
    > z maszyn klientów, a co najmniej kilkanaście dalszych wróciło do klientów.
    >
    > Chyba, że masz na myśli SSD - to tak, jak najbardziej są OK.

    Nie, mam na myśli HDD. Ale ja nie wypowiadam się jako hurtowy użytkownik,
    serwis czy właściciel serwerowni googla. Ja mam swoje prywatne i osobiste
    zdanie, dla mnie samsunga dyski było ok i tyle.

    > Natomiast WD Blue i WD Black działają prawidłowo. Tylko jeden 2,5" WD
    > Blue mam uszkodzony, ale z laptoka studenta, ponadto ma "ogromne
    > mnóstwo" na liczniku przeciążeń, a to o czymś świadczy.

    Ty masz takie doświadczenia, ja inne. I koniec tematu. Szkoda prądu.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka