eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDysk NVMe › Re: Dysk NVMe
  • Data: 2019-01-30 01:37:10
    Temat: Re: Dysk NVMe
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2019-01-28, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    >
    > "Marcin Debowski" sZz3E.142230$O...@f...ams1
    >
    >>> Nie jestem cudotwócą -- nie umiem jeździć jak na łysej kobyle dyskiem,
    >>> który nie został przyjęty (rozpoznany) przez komputer.
    >
    >>> Dyski mają liczniki TBW.
    >> I co to zmienia?
    > Pojeździsz tak, aby licznik TBW tego nie wykazał?
    > [niby ja tak pojeździłem innym dyskiem, ale nie każdy tak
    > potrafi, a i ja nie porafię tak pojeździć akurat tym dyskiem]

    A sprawdzisz swoje tak aby dalej był jak nowy?

    >> ale wydaje sie, że ma się to nijak do tematu checi
    >> przetestowania sobie sprzetu, a jak nie podlezie to
    >> zwracania.
    >
    > Nadal tak wydaje się Tobie czy zdanie zmieniłeś?

    Nadal. Moze ujme to bez żaluzjiL: chciałbyś otrzymac taki dysk po
    testach jako pełnosprawny produkt i za tę sama cene oczywiście?

    >> Mi tam zwykle wystaczą:
    >> a) deklaracje sprzedawcy w formie oświadczenia / opisu produktu
    >> (ewentualny przyczynek do zwrotu, jeśłi sprzedawca był łaskaw
    >> nakłamać).
    >
    > Niewiele rozumiem.

    Prawo (takie formalne, sady, ustawa, te sprawy) do odstąpienia od umowy
    z powodu niezgodności produktu z umową..

    >> b) opinie uzytkowników, które można sobie wyguglać.
    > Też niewiele rozumiem.
    > Opinie dotyczące tego laptopa nie były dostatecznie wiarygodne.

    Kwestia oceny. W pozostałych, raczej nielicznych MZ przypadkach pojawia
    sie pytanie, dlaczego ryzyko zwiazane z Twoja subiektywną oceną/brakiem
    informacji ma ponosić sprzedawca i potencjalny, kolejny klient, który w
    dobrej wierze kupił produkt sądząc że jest nieużywany?

    > Ja zaś uważam za nieetyczne sprzedawanie czegoś, z czego klient
    > nie zdoła skorzystać, dlatego przychylam się do tych osób, które

    No właśnie z czego klient jak Ty zdołał korzystac, a następny pomyśli,
    że dostał nowy :)

    > zezwalają na testowanie i warunkowe odstępowanie od kupna. Kupuję
    > niemal wyłącznie tam, gdzie mogę zwracać, choć zwracam sporadycznie.
    > (prawie nigdy nie zwracam -- chyba że po to, aby odkupić w niższej
    > cenie, gdy kupiłem drogo a sprzedawca obniżył cenę tuż po moim kupnie)

    Etyczne i z klasa to by było jakby sprzedawca zaprosił Cię do swojego
    punktu i pozwolił potestowac na jakims używanym już produkcie. Etyczne
    byłoby równiez, gdyby ten sprzedawca prowadził taka polityke jaka Ci tu
    odpowiada, ale wyraxnie informował klientów, że to co kupuja może być po
    testach. Ten Twój to robi?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: