  • Data: 2016-09-18 21:59:43
    Temat: Re: Dyski coraz wolniejsze?
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 18 Sep 2016 21:49:28 +0200
    doszła do mnie wiadomość <nrmr48$b9m$1@node2.news.atman.pl>
    od Poldek <p...@i...eu> :

> [...]
    kosztowac ile kosztuje ale to inny temat.

    bedziesz miec skopiowany w 4 sek ?

    >To, że plik 2,5 GB skopiowało mi w sekundę, to znaczy, że plik 2,5 GB
    >skopiowało mi w sekundę i nic więcej.

    Nawet na SATA 600 przy kopiowaniu 2,5 GiB nie zejdziesz <5 sekund.
    Standard nie przewiduje więcej jak jakieś 550 MiB/s - cache systemu
    napompowałeś.
    --
    ,,To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym,
    że zaczynamy się w niej urządzać!"