-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Poldek <p...@i...eu>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Dziś Szczecin jutro cały kraj :-)
Date: Fri, 21 Jul 2017 21:34:04 +0200
Organization: ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <oktkvg$qid$1@node1.news.atman.pl>
References: <d...@g...com>
<9...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 85-222-61-78.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1500665648 27213 85.222.61.78 (21 Jul 2017 19:34:08 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 21 Jul 2017 19:34:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
In-Reply-To: <9...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610943
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-07-19 o 10:53, Zenek Kapelinder pisze:
> Na chuj robia dwa albo trzy pasy? Na biegu zanim zaoraja wszystkie lewe pasy trzeba
je zaminowac. Wiecej niz jeden pas jest po to zeby wiecej samochodow sie zmiescilo.
Przemysl zapalczany powinien opracowac nowe pudelka do zapalek, tylko dla
policjantow. Takie zeby zapalki byly jedna za druga a nie wszystkie obok siebie.
>
Zapraszam Panów Policjantów na obwodnicę Warszawy. Tu będą mieli obfity
połów. 3 pasy w każdą stronę i regularnie tworzą się korki dzięki Panom
Kierowcom, którzy siadają na środkowy pas i wrzucają tempomat na 90.
Dopuszczalna 120. Skutek jest taki, że na środkowym pasie tworzy się
"pociąg" za takim statecznym autem. Próba wyprzedzenia z lewej ryzykowna
- lewym lecą komety z dużą prędkością. Z prawej próba wyprzedzania
kończy się na ciężarówce jadącej prawidłowo i jadą już koło siebie dwa
pasy po 90 na 120. W końcu któryś się łamie i postanawia jednak
wyprzedzić lewym szybkim, ale to 20 letni dymiący diesel dostawczak,
więc wyprzedzanie trwa. Na dupie ma już kolejkę czarnych BMW i Audi
błyskających zenonami. Za nimi dobijają kolejni. I tak na drodze mamy
korek przy połowie jej przepustowości...
Następne wpisy z tego wątku
- 21.07.17 22:16 Poldek
- 21.07.17 22:42 Zenek Kapelinder
- 21.07.17 22:52 Pszemol
- 22.07.17 00:06 Zenek Kapelinder
- 22.07.17 00:53 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=