  • Data: 2019-05-06 21:45:10
    Temat: Re: Dziwne zakłócenia
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-06 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > ja tez nie wiem :)))

    Przecież Ci napisałem że masz szukać pod słowem CAN-BUS.

    Wyjaśnię. Obecne auta mają kontrolę z ECU nad żarówkami i plują
    "jadem/zakłóceniami" w tych obwodach. Albo to jakoś odfiltrujesz (co
    łatwe nie jest ale możliwe) albo pociagniesz bezpośrednio z jakiegoś
    bezpiecznika (najlepiej z akumulatora) osobne zasilanie, które nie jest
    skażone "kontrolą" komputera.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>