    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dziwne zakłócenia
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 06 May 2019 20:59:59 GMT

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > Przecież Ci napisałem że masz szukać pod słowem CAN-BUS.
    >
    > Wyjaśnię. Obecne auta mają kontrolę z ECU nad żarówkami i plują
    > "jadem/zakłóceniami" w tych obwodach. Albo to jakoś odfiltrujesz (co
    > łatwe nie jest ale możliwe) albo pociagniesz bezpośrednio z jakiegoś
    > bezpiecznika (najlepiej z akumulatora) osobne zasilanie, ktĂłre nie
    > jest skażone "kontrolą" komputera.

    Hmm.. W drugim ducato, z tego samego roku ale z innym silnikiem pomimo
    tego ze jest rowniez CANBUS, takich problemĂłw nie ma.
    MoĹźliwe ze to kwestia zastosowania roznych komputerow?

    Jak bede miał chwile to podłacze to przez przekaznik i sprawdze. Dzieki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,