  • 21. Data: 2018-02-15 22:01:28
    Temat: Re: E-ciekawostka
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Podoba mi się twoje idealistyczne podejscie.
    > Pewnie w imie tej lepszosci zapłaciłem własnie za sprzegło prawie 4k
    > podczas kiedy jeszcze niedawno kosztowało 1k maks.
    > No ale tamto było gorsze, niezgodne ze standardami, bez dwumasy i w ogole
    > takie jakies niewypasione...

    Nie widzę związku pomiedzy Twoją wymianą sprzęgła a omawianym tematem.

  • 22. Data: 2018-02-15 23:32:45
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Powitanko,

    jski-elektryk-z-160-km-zasiegu-za-jedyne-17-tysiecy-
    zlotych

    > "Baojun E100 ma 1488 mm długości," - czyli mniej bezpieczne od roweru.

    coś musieli popierdzielić, długość to najkrótszy z podanych wymiarów

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 23. Data: 2018-02-16 05:21:53
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

> [...]
    zlotych

    >coś musieli popierdzielić, długość to najkrótszy z podanych wymiarów

    prezciez podalem rzeczywiste rozmiary - a to, ze ma wiecej niz poltora metra
    widac nawet na zdjeciu, no ale zaslepiony miloscia do muska (od smierci
    drzopsa) pszemolololo lyknie kazda liczbe byle go zadowalala

  • 24. Data: 2018-02-16 06:09:27
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > http://www.geekweek.pl/aktualnosci/32283/chinski-mie
    jski-elektryk-z-160-km-zasiegu-za-jedyne-17-tysiecy-
    zlotych

    Dolicz cło, podatek i akcyzę oraz koszt homologacyjnej papierkologii i
    już będzie 50 tys. więc spokojnie.
    Jacek

  • 25. Data: 2018-02-16 10:58:34
    Od: Hinek <h...@f...pl>

    W dniu 15.02.2018 o 22:01, Pszemol pisze:

    > Nie widzę związku pomiedzy Twoją wymianą sprzęgła a omawianym tematem.

    A ja widzę.
    "Wiesz, przywykliśmy do pewnych standardów i te autka
    są tanie bo po prostu tych standardów nie spełniają"
    To że Ty potrzebujesz wypasionych standardów nie oznacza, że inni
    też tego chcą. Nie potrzebuję w miejskim elektrycznym jeździdle 10-cio
    stopniowej strefy zgniotu, różnych asystentów i innych "ficzerków".

    --

    Hinek

  • 26. Data: 2018-02-16 13:07:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Feb 2018 10:58:34 +0100, Hinek <h...@f...pl> wrote:
> [...]
    > 10-cio
    > stopniowej strefy zgniotu, różnych asystentów i innych "ficzerków".

    A dlaczego mamy ponosić koszta Twojego leczenia, bo poruszales się
    taczką?

    --
    Marek

  • 27. Data: 2018-02-16 13:28:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-16 o 13:07, Marek pisze:

    > A dlaczego mamy ponosić koszta Twojego leczenia, bo poruszales się taczką?

    Dlatego, że zmuszasz (skoro już tak personalizujesz) go do opłacania
    obowiązkowej składki na jego i twoje leczenie, więc czemu ma nie korzystać?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2018-02-16 15:08:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 16 Feb 2018 13:28:26 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Dlatego, że zmuszasz (skoro już tak personalizujesz) go do
    > opłacania
    > obowiązkowej składki na jego i twoje leczenie, więc czemu ma nie
    > korzystać?

    A po co ma generować koszta jak odpowiednim zachowaniem można
    zmniejszyć ich prawdopodobieństwo?

    --
    Marek

  • 29. Data: 2018-02-16 15:31:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 16 lutego 2018 15:08:34 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > A po co ma generować koszta jak odpowiednim zachowaniem można
    > zmniejszyć ich prawdopodobieństwo?
    Odnośnie prawdopodobieństwa to myślę ze większe koszty generują posiadacze
    wypasionych suv-ów i innych aut z nastoma systemami bezpieczeństwa podczas dzwonów
    poza miastem czy na autostradzie
    Jazda miejska trochę inaczej wygląda i ew wypadki mniej groźne/mniejsza liczba
    poszkodowanych

  • 30. Data: 2018-02-16 15:39:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.02.2018 o 13:07, Marek pisze:

    > A dlaczego mamy ponosić koszta Twojego leczenia, bo poruszales się taczką?

    A motocyklem, rowerem piechotronem wolno?

    Shrek