  • 11. Data: 2009-05-07 13:58:34
    Temat: Re: E71 vs iPhone
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Uzytkownik "KuFeL" <> napisal w wiadomosci news:.pl... pisze:

    > jako uzytkownik e51 polecam e52, ktora bedzie za jakies dwa miesiace na
    > rynku. Ma wszystko to co napisales plus ponoc dobra baterie i gps,
    > ktorego nie ma e51.

    jako uzytkownik e51 i e71 polecam e71 :)
    bo: juz jest, ma dobra baterie i gps i metalowa solidna obudowe
    od kiedy zmienilem soft na najnowszy gps lapie wystarczajaco szybko
    jak na a-gps a i soft aparatu zostal poprawiony, robiac z autofokusem
    (pod klawiszem "T") wychodza bardzo ladne zdjecia...
    Wszystko inne jest na swoim miejscu i dziala bardzo dobrze (wifi,
    irda, bluetooth), co wiecej symbian w e71 tez dziala zadziwiajaco szybko.

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 12. Data: 2009-05-07 18:00:05
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    m...@g...com pisze:

    > Hmm... nie przyszlo mi do glowy ze to roznica. Chodzi mi o nawigacje,
    > ktora moglbym uzyc jako mape. Tzn. czysto casualowo, znajac jej
    > ograniczenia itd.., ot czasem (pewnie glownie dla zabawy) zobaczyc
    > "gdzie w tej chwili jestem i jak dojsc do X".
    >
    > Kuba

    w reklamie iPhona napisano: (mniejwiecej) dzieki GPS mozesz zobaczyć
    gdzie jesteś i zapytać kogoś o droge. Jak ktoś ma _dokładny_ tekst z
    reklamy to prosze o cytat.

    ToMasz

  • 13. Data: 2009-05-07 18:04:11
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    m...@g...com pisze:

    > Bardziej chodzilo o "responsywnosc" i potrzebna sile nacisku samego
    > ekranu. Ale Omnia sie jeszcze nie bawilem, to bylo jakies LG. Sam
    > wyglad wiem, ze mozna modyfikowac.
    >
    > Kuba
    o ile ekrany dotykowe wyglądają superancko w reklamach, to podczas
    słonecznego dnia, cieżko jest wybrać (prawidłowo) numer. ja po kilku
    dotykowcach wróciłem do klawiatury sprzętowej i.... nigdy wiecej jej nie
    opuszcze....

    ToMasz

  • 14. Data: 2009-05-07 18:57:03
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    > Moje typy:
    > - iPhone 3G - podoba mi sie w nim wszystko, poza cena i applowskimi
    > problemami z softem/gwarancja/appstorem

    Jakie to problemy z apostrofem?

    Dziekuje,

    latet

  • 15. Data: 2009-05-08 05:19:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > słonecznego dnia, cieżko jest wybrać (prawidłowo) numer. ja po kilku
    > dotykowcach wróciłem do klawiatury sprzętowej i.... nigdy wiecej jej nie

    Nie miales iPhona :) tam wszystko widac nawet w Tunezji :) czy na Barbadosie

  • 16. Data: 2009-05-08 17:20:50
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    KuFeL napisal(a):

    > Jutro zona odbiera e71, ale wydaje mi sie ze ta sluchawka jest za duza
    > na noszenie w kieszeni...

    wydaje Ci się, telefon jest bardzo zgrabny

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 17. Data: 2009-05-08 19:56:44
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Nie miales iPhona :) tam wszystko widac nawet w Tunezji :) czy na
    > Barbadosie
    nie miałeś siemensa s55: trzymasz łape w kieszeni, odblokowujesz
    klawiature, wybieresz numer ze "speed dial-a". Czekasz aż zawibruje,
    (dalej nie wyjmujac telefonu) bo to sygnał ze ktoś odebrał rozmowe.
    Wyjmujesz, mówisz krótko co chcesz załatwić i wciskając czerwoną
    słuchawkę wkładając spowrotem ręke do kieszeni(plecaka czy innego schowka).

    Zrób to z iPhonem....
    ToMasz

    PS. ja tym sposobem otwierałem drzwi w domowonie, w innym miejscu
    wyłączałem alarm.