  • 21. Data: 2009-04-16 12:10:08
    Temat: Re: ERA stacjonarny
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:gs76vh$28v$1@news.onet.pl...
    > nie ma możliwości wysyłania faxów, jak również ich odbierania
    > az

    nawet jak się zakupi z opcją przystawki do zwykłych urządzeń
    telefonicznych??

  • 22. Data: 2009-04-16 12:25:42
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Bebe pisze:

    > to ktos jeszcze używa faxów??

    powiem Ci że sam się tez nad tym zastanawiałem, ale widzę że instytucje
    i przedsiębiorstwa używają nadal
    az

  • 23. Data: 2009-04-16 12:26:57
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Bebe pisze:
    > Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > nawet jak się zakupi z opcją przystawki do zwykłych urządzeń
    > telefonicznych??

    pytałem w BOA i powiedzieli że nie ma możliwości w żaden sposób, nie
    wiem od czego to uzależnione
    az

  • 24. Data: 2009-04-16 16:05:53
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    JB pisze:
    > Użytkownik "owp" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Następna sprawa, to po wykonaniu pierwszego połączenia tel. loguje się i
    > zostaje przypisany do najbliższego bts-a i u mnie była taka sprawa że jak
    > tel. leżał w pokoju było ok. natomiast jak w kuchni to klapa, dzwoniący do
    > mnie mieli komunikat "abonent niedostępny", dopiero po miesięcznej walce z
    > opem poszerzono mi strefę no i od roku jest ok.
    > Pozdr.

    Nie prawda z tym 1 BTSem.
    U mnie jest 1 w mieście, i jak ostatnio padł to tel. logował się do
    oddalonego o jakieś 10 km i strefa domowa działała. Generalnie mam
    zasięg w promieniu 6 - 7 km w każdą stronę od miejsca aktywacji

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 25. Data: 2009-04-16 19:53:12
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Tomek pisze:

    > pytałem w BOA i powiedzieli że nie ma możliwości w żaden sposób, nie
    > wiem od czego to uzależnione
    > az

    bo faks po sieci GSM glosowo nie przejdzie.
    Jest to usluga teletransmisji wymagajaca innego schematu dzialania, a
    era domowa nie ma tego zaimplementowane - i raczej miec nie bedzie bo
    fax to powoli sie nisza rynkowa robi.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 26. Data: 2009-04-16 23:06:06
    Od: "Zbyszek" <h...@k...onet.pl>

    > Cześć.
    > Czy ma ktoś z Was telefon stacjonarny w erze ?
    > Wydaje się super abo 25zł, 3 minuty za 35gr, nr stacjonarny...
    > http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/taryfy_stac
    jonarne/era_domowa/prosto_tanio
    > Albo firmowa - do odbierania - abo za 10zł
    > http://www.era.pl/pl/biznes/taryfy/taryfy_stacjonarn
    e/era_firmowa/taryfy_i_uslugi

    > Czy są jakieś ukryte haczyki ? Teściowie chcą zmienić stacjonarny, bo i
    > tak rozmawiają głównie przez komórki, a miesięcznie w TPSA wychodzi 100zł.
    >
    > Pzdr.
    > owp

    Mam dwa telefony stacjonarne w Erze -numery przeniesione z TPSA w sierpniu
    ub. roku.
    Przełączenie operatora trwało niecałe dwie godziny.
    Jeden numer bez żadnych problemów i kłopotów, tak jak niżej pisał jeden
    z forumowiczów trochę dłużej łączy jakieś 3 do 6 sekund. Natomiast z drugim
    od jakiegoś czasu (3 miesiące) są problemy, często rozłącza połączenie po
    poniesieniu słuchawki, rozłącza też po poniesieniu słuchawki przez
    odbierającego po drugiej stronie. Dzwoniłem kilka razy do BOA próbują jakieś
    sztuczki, ale nieskutecznie. Zmieniałem dwa razy aparaty telefoniczne
    (przystawki Sagem), BOA wspomina o zmianie karty sim. Co gorsza nie ma
    żadnej reguły, czasem bez problemów odbieram trzy cztery rozmowy, a potem ze
    dwie rozłącza.
    Płacę zdecydowanie mniej mimo, że jest to Era firmowa i rozmowy są
    droższe. Fakt, nie można przesyłać faksów, ale o tym wiedziałem, specjalnie
    trzymam jeden numer na faks w TPSA-abonament socjalny i na nim mam Era
    internet stacjonarny. Całościowo wychodzę zdecydowanie taniej niż w TPSA.

    Pozdrawiam. Zbyszek

  • 27. Data: 2009-04-17 05:49:37
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    > pytałem w BOA i powiedzieli że nie ma możliwości w żaden sposób, nie wiem
    > od czego to uzależnione

    w skrócie: od "jakości" połączenia, faks wymaga większego pasma i nie może
    być kodowany kodekami do kompresji głosu.
    Przem

  • 28. Data: 2009-04-17 05:51:06
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <h...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > połączenie po poniesieniu słuchawki, rozłącza też po poniesieniu
    > słuchawki przez odbierającego po drugiej stronie. Dzwoniłem kilka razy

    Kumpel ma to samo, często też mu się wiesza numer, musi wyłaczyć telefon, na
    nowo zalogować i wtedy dopiero działa. Dla dzwoniącego jest info, że telefon
    jest zajęty.
    Przem

  • 29. Data: 2009-04-20 12:47:33
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A jakie są ceny połączeń na komórki?
    JaC

    -----

  • 30. Data: 2009-04-20 12:48:28
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    O tyle ciekawe, że i w CDMA, i w GSM faksy chodzą (wykupujesz doatkową usługe).
    Czemy nie zribili w erze domowej??
    JaC

    -----