  • 31. Data: 2009-04-20 18:54:32
    Temat: Re: ERA stacjonarny
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > O tyle ciekawe, że i w CDMA, i w GSM faksy chodzą (wykupujesz doatkową
    > usługe). Czemy nie zribili w erze domowej??

    "wykupujesz doatkową usługe"
    słowa klucze.
    Wykupujesz pasmo na przesył faksów. Może skalkulowali, że im sie nie opłaca?
    Przem

  • 32. Data: 2009-04-20 22:43:17
    Od: "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl>

    Witam :)

    To ja podepnę się do wątku, może ktoś jeszcze tu zajrzy :) Właśnie planuje
    zainstalować rodzicom erę domową biznes 10zł. W mieszkaniu mają dwa aparaty i
    chciałbym aby tak jak dotychczas mogli odbierać nimi połączenia korzystając z
    jednego numeru. Czy jak kupię przystawkę Sagem RL300 mogę jakoś podpiąć te
    telefony? Przystawka ma tylko jedno wyjście, jakąś "złodziejka" może?. No
    mógłbym wymienić aparaty na nowy sprzęt i do jednej bazy dać kilka słuchawek,
    ale nie o to chodzi bo to koszt. Jak to rozwiązać? Ogólnie ta oferta Ery jest
    naprawdę świetna i prawie idealna, ale nie pomyśleli i nie można mieć kilku
    kart sim o tym samym numerze. Bo jak już wymieniać sprzęt (czego ja nie
    planuje) to już na małe komóreczki a nie dalej bawić się w słuchawki i bazę.
    A druga sprawa tak z ciekawości, Era zarabia na przychodzących połączeniach w
    takiej usłudze?

    Dzięki, pzdr, Piotr M

  • 33. Data: 2009-04-21 05:26:46
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dwa aparaty i chciałbym aby tak jak dotychczas mogli odbierać nimi
    > połączenia korzystając z jednego numeru. Czy jak kupię przystawkę Sagem

    Nie da się. Era domowa, to normalna komórka, przywiązana do miejcsa.
    Żadnych przystawek, żadnych drutów, żadnych mozliwości udostępnienia sygnału
    drugiemu aparatowi.
    Przem

  • 34. Data: 2009-04-21 09:02:14
    Od: "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl>

    Przemek napisał:

    > Nie da się. Era domowa, to normalna komórka, przywiązana do miejcsa.
    > Żadnych przystawek, żadnych drutów, żadnych mozliwości udostępnienia
    sygnału
    > drugiemu aparatowi.

    Nie komórka tylko usługa poprzez kartę SIM. Gdy ją włożysz do bramki GSM to
    możesz podpiąć do niej zwykle standardowe aparaty domowe.

    Pzdr, Piotr M

  • 35. Data: 2009-04-21 10:56:11
    Od: "Zbyszek" <h...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie da się. Era domowa, to normalna komórka, przywiązana do miejcsa.
    > Żadnych przystawek, żadnych drutów, żadnych mozliwości udostępnienia
    > sygnału drugiemu aparatowi.
    > Przem
    Niezupełnie.
    Kupuje się specjalną przystawkę (ja mam SAGEM) i można poprzez rozdzielacz
    podpiąć się dwoma aparatami,
    albo i nawet więcej ;-).
    Zbyszek

  • 36. Data: 2009-04-21 11:33:00
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Kupuje się specjalną przystawkę (ja mam SAGEM) i można poprzez rozdzielacz
    > podpiąć się dwoma aparatami,
    > albo i nawet więcej ;-).

    A jestes w sumie zadowolony z ery domowej??

    Jingiel

  • 37. Data: 2009-04-21 11:43:27
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Niezupełnie.
    > Kupuje się specjalną przystawkę (ja mam SAGEM) i można poprzez rozdzielacz
> [...]

    a ile taka przystawka kosztuje? czasem nie roczne abo w TP ? :)

  • 38. Data: 2009-04-21 11:57:42
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły
    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    > albo i nawet więcej ;-).
    > Zbyszek

    > a ile taka przystawka kosztuje? czasem nie roczne abo w TP ? :)

    przystawkę kupujesz przy zawieraniu umowy - masz do wyboru albo przystawka
    albo komórka

  • 39. Data: 2009-04-21 11:58:35
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > przystawkę kupujesz przy zawieraniu umowy - masz do wyboru albo przystawka
    > albo komórka

    tak ale ja nie chce zadnego sprzetu ktory bede splacal w ratach, wola
    za to minuty albo nizsze abo.

  • 40. Data: 2009-04-22 20:56:17
    Od: Ra <a...@a...com>

    BearBag pisze:
    > rodzice maja jeszcze TPsa na firme, jesli chcialbym przejsc do
    > EryStacjonarnej to musze pierw wypowiedziec umowe w TP i dopiero po
    > umowie zglosic chec przeniesienia numeru czy od razu do Ery dac im
    > jakies pelnomocnictwo i oni zalatwia wszystko za mnie ? nawet
    > wypowiedzenie w TP ?
    > Teraz rachunki sa rzedu 180-200zl miesiecznie (przy darmowych
    > wiecozrach i weekendach) ale skoro w playu minuta jest za 5gr to nie
    > ma sensu tego utrzymywac dluzej.
    to może jest sporo rozmów na komórki bo tpsa ma pakiet 1200 minut za
    chyba 90zł może taniej by wyszło
    moi rodzice mają jeszcze pakiet 2000 minut za 110 i jak patrzyłem jakiś
    czas temu to era stacjonarna wogóle nie była konkurencyjna
    play - oferta ok tylko wątpię czy rodzina czy ich znajomi będą często
    dzwonili