    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Edycja mapy Osmanda
    Date: Thu, 28 May 2015 23:37:47 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mk5j4f$io4$...@n...news.atman.pl

    > Pewności nie mam co do tego, że usterka ma miejsce poza moim zasięgiem.
    > Być może jutro (raczej dziś będę mógł to sprawdzić i stosownie skorygować)
    > Jeśli zepsuł się APek (kultowa 340 TPlinka) nie ma problemu, bo mam zapasowy.

    Już mam. Dostawca stwierdził, że u niego jest OK, tedy ;) wygrzebałem ze
    śmietnika zapasówkę, zrzuciłem jej ustawienia i wrzuciłem do niej ustawienia
    rzekomo zepsutej 340, po czym udałem się do innego mieszkania, aby podmienić
    APki. Zanim jednak cokolwiek ruszyłem, zauważyłem, że net pracuje poprawnie.

    Tak więc nie mam wątpliwości co do tego, że tania elektronika jest dobra.
    Nawaliło coś w profesjonalnej.

    Dynamika ;) IP pracuje już poprawnie, ale
    ustawia to samo, co jest ustawione na stałe.

    I wszystko śmiga aż miło. [z szybkością 5 Mb/s do mnie z rozdziałem na
    dwa mieszkania -- kilka komputerów, tablet i smatfon oraz telewizor]

    -=-

    Znam (ale w tej chwili ich nie pamiętam) więcej miejsc
    w OpenStreetMap, które wymagają skorygowania. Mogę też
    dorzucić info o moim :) dentyście. :) (albo i fryzjerze)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'