  • 1. Data: 2015-11-19 09:25:52
    Temat: Egzamin teoretyczny na PW
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Kilka razy rozmawiałem ze znajomymi w temacie "ciekawe czy jak bym teraz
    z marszu poszedł do word, to bym zdał?" :)

    Właśnie powiedzieli w tv, że są osoby, które zdają od 2012 r. teorię i
    nie mogą zdać, rekordziści zdawali ponad 80 razy.

    Nie jestem za bardzo w temacie (bo zdawałem 17 lat temu i to za
    pierwszym razem :)), ale to rzeczywiście jest aż tak trudne?

    Są gdzieś w necie jakieś miejsca gdzie można "się spróbować" z takim
    nowym testem.

    pozdro

  • 2. Data: 2015-11-19 09:30:40
    Temat: Re: Egzamin teoretyczny na PW
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2015 09:25:52 +0100, twistedme napisał(a):
> [...]
    > pierwszym razem :)), ale to rzeczywiście jest aż tak trudne?
    > Są gdzieś w necie jakieś miejsca gdzie można "się spróbować" z takim

    O ile kojarze, to od 2012 nie mozna. Chyba, ze jakies przyklady
    udestepnili.

    Gdzies sa statystyki zdawalnosci - tez ciekawe.

    J.

  • 3. Data: 2015-11-19 09:57:02
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > O ile kojarze, to od 2012 nie mozna. Chyba, ze jakies przyklady
    > udestepnili.
    >
    > Gdzies sa statystyki zdawalnosci - tez ciekawe.
    >
    > J.

    w moim word'zie w 2014 we wszystkich kategoriach bylo 41,71% pozytywnych
    wynikow, za pierwsze 3 kwartaly 2015 45,83%.
    tabelki publikuja w necie, sa tez statystyki zdawalnosci wg OSK
    http://word.lublin.pl/satystyki_word

    w tym roku robilem A, wg mnie egzamin latwieszy niz kiedys, test
    jednokrotnego wyboru, na wiekszosc pytan (ok 20) odpowiada sie tak lub nie,
    na kolejne ok 10 wybiera sie jedna z 3 odpowiedzi, po 18 latach od zrobienia
    B pierwsze podejscie do testowego egzaminu bylo bezbledne, pozniejsze pare
    prob byly negatywne, po paru godzinach klikania bledy pojawialy sie juz
    sporadycznie i finalnie egzamin zdany;)

    czasem plyta z softem i pytaniami z puli PWPW sa dodawane do gazet, ja
    dostalem w OSK.

    a co do przypadku o ktorym mowili w TV- bylo to w kontekscie uwalania ludzi
    na egzaminie przez WORDy bo to sie im oplaca- nijak ma sie do tego geniusz
    co uwalil teorie 80 razy, nikt w WORD nie ma na egzamin teoretyczny zadnego
    wplywu...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2015-11-19 10:03:54
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ludzi na egzaminie przez WORDy bo to sie im oplaca- nijak ma sie do tego
    > geniusz co uwalil teorie 80 razy, nikt w WORD nie ma na egzamin

    sa tez pytania opublikowane na stronie ministerstwa
    https://www.mir.gov.pl/strony/zadania/transport/drog
    i/kierowcy-i-prawa-jazdy/prawo-jazdy/

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2015-11-19 10:12:58
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-19 o 09:30, J.F. pisze:

    > O ile kojarze, to od 2012 nie mozna. Chyba, ze jakies przyklady
    > udestepnili.

    Pobaw się:

    http://www.ekursy.prawojazdy.com.pl/testy/148/1

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2015-11-19 10:16:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 19 Nov 2015 09:25:52 +0100, twistedme <t...@o...pl> wrote:
    > Właśnie powiedzieli w tv, że są osoby, które zdają od 2012 r.
    teorię i
    > nie mogą zdać, rekordziści zdawali ponad 80 razy.

    Jak to jest możliwe, że można tyle razy zdawać? Powinien być jakiś
    limit, po przekroczeniu którego stwierdza się, że "sorry ale twoje
    predyspozycje rozwojowe nie rokują na dopuszczenia do ruchu".

    --
    Marek

  • 7. Data: 2015-11-19 10:19:04
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-19 o 10:12, Chris pisze:

    > Pobaw się:
    >
    > http://www.ekursy.prawojazdy.com.pl/testy/148/1

    Chybaten link nie działa ale ten działa na pewno:
    http://www.prawojazdy.com.pl/testy
    Na dole jest DEMO

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2015-11-19 10:25:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    rada.pl...

    >Jak to jest możliwe, że można tyle razy zdawać? Powinien być jakiś
    >limit, po przekroczeniu którego stwierdza się, że "sorry ale twoje
    >predyspozycje rozwojowe nie rokują na dopuszczenia do ruchu".

    To tylko teoria - nauczy sie, to zda.

    No i decyduje klient - skoro go stac na oplaty, to widac calkiem glupi
    nie jest :-)

    J.

  • 9. Data: 2015-11-19 10:36:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    >sa tez pytania opublikowane na stronie ministerstwa
    >https://www.mir.gov.pl/strony/zadania/transport/dro
    gi/kierowcy-i-prawa-jazdy/prawo-jazdy/

    No prosze, ta PO cos jednak zrobila dobrego, a ci niewdzieczni wyborcy
    woleli innych :-)

    Ale ... pierwsze pytanie z czesci 1 "czy kierujac tramwajem masz
    obowiazek uzywac swiatel mijania".

    Odpowiedzi tez nie podaja ... no, moze to i dobrze - zacheca do
    dalszej nauki i nauczenia kodeksu na pamiec :-)

    Teraz jest tylko jedna odpowiedz dobra ? To duzo ulatwia

    Który z dokumentów jesteś obowiązany mieć przy sobie, kierując
    samochodem osobowym z przyczepą lekką?
    A. Prawo jazdy kategorii B1.
    B. Prawo jazdy kategorii B z wpisanym kodem 96.
    C. Dowód rejestracyjny samochodu i przyczepy

    Aczkolwiek ...

    Kiedy powinieneś sprawdzać ciśnienie w ogumieniu samochodu osobowego?
    A. Bezpośrednio przed rozpoczęciem podróży.
    B. Po zakończeniu jazdy.
    C. Co najmniej dobę przed zaplanowaną podróżą

    Poprawne odpowiedzi to w zasadzie A, B i C razem :-)

    J.

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 10. Data: 2015-11-19 10:40:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    >sa tez pytania opublikowane na stronie ministerstwa
    >https://www.mir.gov.pl/strony/zadania/transport/dro
    gi/kierowcy-i-prawa-jazdy/prawo-jazdy/

    W jaki sposób wolno Ci przewozić ładunek w przyczepie ciągniętej przez
    samochód osobowy?
    A. Ładunek może zasłaniać niektóre światła przyczepy.
    B. Ładunek nie może naruszać stateczności pojazdu.
    C. Ładunek nie musi być zabezpieczony przed zmianą położenia.

    W jaki sposób powinien być umieszczony ładunek na samochodzie
    osobowym?

    A. Może nieznacznie zasłaniać tablice rejestracyjne.

    B. Może zasłaniać tylne światło przeciwmgłowe.

    C. Nie może ograniczać widoczności drogi

    Taaa ... i dziwic sie, ze nie zdaja ..

    J.