eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaElektryczna droga › Re: Elektryczna droga
  • X-Received: by 10.157.32.17 with SMTP id n17mr580011ota.0.1467813062845; Wed, 06 Jul
    2016 06:51:02 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.32.17 with SMTP id n17mr580011ota.0.1467813062845; Wed, 06 Jul
    2016 06:51:02 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!jk6no12419262igb.0!news-out.google.com!o189ni4019ith.0!nnt
    p.google.com!jk6no12419254igb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegro
    ups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 6 Jul 2016 06:51:02 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <577cea0c$0$12561$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=212.39.32.51;
    posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
    NNTP-Posting-Host: 212.39.32.51
    References: <577c0402$0$12539$65785112@news.neostrada.pl>
    <577c1c43$0$12544$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <577cd1f0$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <577cea0c$0$12561$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Elektryczna droga
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Injection-Date: Wed, 06 Jul 2016 13:51:02 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:36559
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu środa, 6 lipca 2016 13:22:53 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:bb307db4-2b32-4e3e-9587-a265145c3aec@go
    oglegroups.com...
    > W dniu środa, 6 lipca 2016 11:40:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > >> >Kolej ma jedną zasadniczą wadę: na jednym odcinku (zazwyczaj
    > >> >długim)
    > >> >może być tylko jeden skład. A ciężarówki jadą praktycznie jedna za
    > >> >drugą.
    > >
    > >> A to jest taki zwyczaj kolejowy ... czy obecnie uzasadniony ?
    >
    > >Uzasadniony wciąż zdarzającymi sie wypadkami. Jak pociągi przestaną
    > >na siebie wpadać, to uzasadnienie się zdezaktualizuje.
    > >Technicznie nie ma żadnego problemu żeby ustalić położenie pociągu
    > >i sterować prędkością wielu składów tak żeby zachowały między sobą
    > >bezpieczną odległość.
    > > Pozostają tylko wyjątki, kiedy ktoś zaśnie, zapomni, zapije, wciśnie
    > > nie ten guzik itd.
    >
    > Tylko ze dokladnie to samo masz na drodze i jakos nikt sie tym nie
    > przejmuje ...

    Nie to samo. W analizie zagrożenia masz trzy składniki: severity, probability i
    detection. Odrób teraz pracę domową: poszukaj co to znaczy i powiedz które z nich są
    takie same w przypadku ciężarówki i pociągu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 06.07.16 16:23 WM
  • 06.07.16 16:55 yabba
  • 06.07.16 17:57 Grzexs
  • 06.07.16 19:26 T.
  • 06.07.16 19:28 T.
  • 06.07.16 21:33 WM
  • 07.07.16 10:05 Ghost
  • 07.07.16 11:01 T.
  • 07.07.16 11:34 yabba
  • 06.07.16 14:38 re

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: