  • Data: 2019-05-11 10:24:42
    Temat: Re: Elektryki -c.d.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 11 May 2019 06:26:03 +0200, Shrek napisał(a):

    > No właśnie. A będzie płacił za to, że teroretycznie może ładować
    > elektryka, którego nie ma. Coś jak z abonamentem na kurwizję - podatek
    > za możliwość oglądania propagandy.

    Płacisz za mnóstwo usług z których nie korzystasz. Takie są reguły
    społeczne. Na Kościół państwo wydaje 17 miliardów a ja nie korzystam :)
    Jak zachodzi konieczność przestawienia transportu to płacisz, choć nie
    korzystasz z np. transportu miejskiego który będzie elektryczny (W
    Zielonej już połowa busów elektryczna). Płacisz podatek drogowy kiedy
    zachodzi konieczność budowy autostrad. Zresztą, co ja ci będę wykładał
    przedszkolne prawdy. I tak będziesz bił pianę.
    --
    Jacek
    I hate haters.