  • Data: 2018-05-30 22:08:18
    Temat: Re: Epson Sure Color i druk na folii
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście chodziło mi o folię.
    > Wydrukowałem spod Worda znane nam słowo napisane 72 punktowym pismem.
    > Rezultat jest tu:
    >
    > https://www.flickr.com/photos/154223859@N03/40651100
    050/in/dateposted-public/

    > Ostrzegam: umrzesz ze śmiechu, gdy to zobaczysz!
    > Na papierze ciągle drukuje OK.

    A czy kontaktowałeś się z egzorcystą? :-D

    Pewnie jesteś z 2-go końca kraju niż ja więc wizyta nie będzie
    możliwa... Ja jestem z 3-miasta.

    Rozumiem, że zrobiłeś podkładkę z papieru taką jak ja? Czy drukarka
    wykrywa papier i masz A4 na LCD?

    No to zmarnowałem folię kapilarną Ulano. Tu masz wydruk tajnego słowa
    spod Worda:

    https://drive.google.com/open?id=1P_s_GxbDy_4lUPH38b
    t3JNU6vyx4EiIK

    Ustawienia są takie (użyłem takich jakie system mi sam zaproponował):

    https://drive.google.com/open?id=18Xj21sMeD_iRiwFrc2
    moK1MhpS2h5c3E

    --
    Pozdrawiam,