  • Data: 2018-05-31 18:06:11
    Temat: Re: Epson Sure Color i druk na folii
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.05.2018 o 17:27, Marek S pisze:

> [...]
    > sukcesu. Ewidentnie jest coś jest nie tak jak powinno być. Zastanawia
    > mnie różnica między zachowaniem się naszych urządzeń. Może czas wyłączyć
    > logikę myślenia skoro zawodzi. Spróbuj podpiąć drukarkę po ethernecie -
    > o i le nie masz tak jej podłączonej. Potem spróbuj za pomocą innego
    > komputera wydrukować. Ostatnia rzecz jaka mi do głowy przychodzi - może
    > masz nowszy model (w sensie daty produkcji) niż mój, który ma np. 1
    > czujnik więcej albo inaczej ustawiony w fabryce. Spróbuj też pogadać z
    > Epsonem - oni przynajmniej starają się rozwikłać problemy.

    Drukarkę kupiłem w zeszłym tygodniu, może więc być tak, jak piszesz.
    Podłączona przez WiFi, wbrew opiniom na necie działa to bardzo dobrze.

    > Powiedz mi jeszcze - do czego chcesz używać wydruki? Chodzi o PCB? Jeśli
    > tak, to Ulano + zwykła fotograficzna drukarka (nie pigmentowa) daje
    > lepsze zaczernienie. O tym właśnie kiedyś pisaliśmy. SC-P600 jest
    > specjalizowaną, rewelacyjną drukarką w sensie odzwierciedlenia kolorów
    > na wysokiej jakości papierach foto i transferowych. Oczywiście po
    > kalibracji do każdego z nich. Zaczernienie też ma świetne tusz
    > pigmentowy ale... tylko na papierze. Gruboziarnisty pigment słabo wsiąka
    > w kapilary bo nie do tego służy. Pytam bo może niepotrzebnie kopiesz się
> [...]

    Chodzi o PCB. Jest to trochę desperackie działanie, dotychczas używałem
    barwnikowego Epsona L800, ale był się on rozklekotał i druk mu się
    rozłazi, pomyślałem więc o SCP600. Z tego, co piszesz, wygląda na to, że
    podczyszczę L800 albo kupię nową drukarkę.
    Dzięki :-)

    Pozdrawiam,
    Paweł