  • Data: 2018-05-31 17:27:55
    Temat: Re: Epson Sure Color i druk na folii
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > U mnie było prawie tak samo. Prawie, bo zamiast "prędkość" podałem
    > "jakość". Obawiam się, czy "prędkość" da "jakość" wystarczającą do
    > osiągnięcia celu.

    Dałem do testów cokolwiek. Ta drukarka przy "prędkości" i tak ma jakość
    lepszą od wielu klasycznych atramentówek. Typowe drukarki dość często
    paski szerokości 1 dyszy dodają przy "prędkości". W mojej tego nie
    zaobserwowałem nigdy.

    Gadałem wczoraj z supportem Epsona. Powiedzieli mi coś, do czego nie
    jestem przekonany (2 różne osoby). Ponoć ostatnia aktualizacja Windows
    nabruździła im w sterownikach do różnych drukarek. Proponują to, co
    zacytuję poniżej:

    "Dziękujemy za skontaktowanie się z Centrum Obsługi Klienta firmy EPSON
    Drukarka SC-P600, system operacyjny 10 -64 bit

    Prosimy o odinstalowanie sterownika i zanstalowanie nowego za pomoca strony:
    http://support.epson.net/setupnavi/
    W prawym gornym rogu tej strony mozna zmienic jezyk na polski. Nastepnie
    prosimy o wybor Pana modelu drukarki, nastepnie wybor Konfiguracja i
    nastepnie pobranie i zainstalowanie sterownika z zakladki Pobieranie i
    podlaczanie.
    Jezeli laczy Pan drukarke z komputerem za pomoca kabla USB, prosimy o
    odlaczenie kabla od drukarki i komputera i polaczenie dopiero, gdy
    zostanie Pan o to poproszony w trakcie instalacji.
    Przy dalszych pytaniach chętnie służymy pomocą"

    Dodam, że ja używam drukarkę po ethernecie. Spróbuj, ale nie wróżę
    sukcesu. Ewidentnie jest coś jest nie tak jak powinno być. Zastanawia
    mnie różnica między zachowaniem się naszych urządzeń. Może czas wyłączyć
    logikę myślenia skoro zawodzi. Spróbuj podpiąć drukarkę po ethernecie -
    o i le nie masz tak jej podłączonej. Potem spróbuj za pomocą innego
    komputera wydrukować. Ostatnia rzecz jaka mi do głowy przychodzi - może
    masz nowszy model (w sensie daty produkcji) niż mój, który ma np. 1
    czujnik więcej albo inaczej ustawiony w fabryce. Spróbuj też pogadać z
    Epsonem - oni przynajmniej starają się rozwikłać problemy.

    Powiedz mi jeszcze - do czego chcesz używać wydruki? Chodzi o PCB? Jeśli
    tak, to Ulano + zwykła fotograficzna drukarka (nie pigmentowa) daje
    lepsze zaczernienie. O tym właśnie kiedyś pisaliśmy. SC-P600 jest
    specjalizowaną, rewelacyjną drukarką w sensie odzwierciedlenia kolorów
    na wysokiej jakości papierach foto i transferowych. Oczywiście po
    kalibracji do każdego z nich. Zaczernienie też ma świetne tusz
    pigmentowy ale... tylko na papierze. Gruboziarnisty pigment słabo wsiąka
    w kapilary bo nie do tego służy. Pytam bo może niepotrzebnie kopiesz się
    z koniem?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek