  • Data: 2016-08-27 12:00:45
    Temat: Re: FabrykaPCB - czy ktoś tam cokolwiek zamawiał ?
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Aug 2016 10:35:01 +0200, Mario <M...@...pl> wrote:
> [...]
    Radiotechniczny w
    Cuda
    zastosowań.

    > Tylko jak dałem zapytanie na małe zamówienie - kilkanaście sztuk,
    to w
    > ogóle nie raczyli odpowiedzieć.

    Można było odnieść wrażenie, że zyski osiągają nie produkcji dla
    jakichś hobbystów lub prywatnych firm, ale z utrzymaniem gotowości do
    wyprodukowania tych cudów na kiju. Czyli granty, jakieś badania, ew.
    realizacja jakiejś współpracy na poziomie adekwatnym do ich ambicji.
    Nie znalazłem w ich ofercie ani "kalkulatora", ani jakiegoś cennika,
    ani wymagań co do plików itp. Ich WWW wydała mi się miksem korpo i
    warszawskiego zadęcia akademickiego: nie tyle zachęcała do zamówień,
    co raczej "była wizytówką" mającą podkreślić prestiż.

    Jak będę robić robota humanoidalnego lub latający talerz, albo coś
    równie ambitnego... Choć jak znam warszawiaków, to może być
    niebezpieczne: mogą chcieć przypisać sobie wszystkie osiągnięcia, bo
    w przeciwnym przypadku doznaliby szoku - musieliby uznać, że poza
    Warszawą istnieją istoty rozumne. (To logiczne. Jeżeli ktoś jest
    dobry w czymś, to przecież przyjechałby do Warszawy. Jeżeli ktoś nie
    jest z Warszawy to znaczy że nie jest dobry. Bo jakby był dobry, toby
    przyjechał do Warszawy.)