eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyFan ICE o EV :P › Re: Fan ICE o EV :P
  • X-Received: by 2002:a5b:b05:: with SMTP id z5-v6mr254985ybp.6.1543955822134; Tue, 04
    Dec 2018 12:37:02 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a5b:b05:: with SMTP id z5-v6mr254985ybp.6.1543955822134; Tue, 04
    Dec 2018 12:37:02 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
    iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!v55no43
    76964qtk.0!news-out.google.com!m21ni8466qta.0!nntp.google.com!v55no4376959qtk.0
    !postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 4 Dec 2018 12:37:01 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <kvk8i078szf8$.dlg@myjk.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
    References: <1fqe0dd2om4kh$.dlg@myjk.org>
    <8...@g...com>
    <kvk8i078szf8$.dlg@myjk.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Fan ICE o EV :P
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Tue, 04 Dec 2018 20:37:02 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 117
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645352
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 4 grudnia 2018 10:29:37 UTC-6 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 4 Dec 2018 07:51:47 -0800 (PST), s...@g...com
    >
    > > A co mial powiedziec? Ja go tam szanuje ale jak policzyl sredni roczny
    > > dystans na 365 dni to wiedzialem ze mu nisan dal kartke z ktorej czyta
    >
    > No a jak inaczej liczyć średnią?
    przebieg roczny/52*5 czyli dzielic na 260 a nie 365.


    > Mnie średnia wychodzi mniej niż 60km ze
    > średnimi prędkościami poniżej 40/h. Niezależnie czy liczę indywidualne dni,
    > czy cały dystans podzielony przez 365 dni. Czepiasz się standardowo tam,
    > gdzie nie ma się czego przyczepić.
    >

    Czepiam sie tam gdzie liczenie jest zle zrobione. po kij mi znac sredni dzienny
    przebieg?
    Co to za informacja?

    Sredni dzienny przebieg dla dni kiedy rzeczywiscie jezdze jest sporo lepszy.
    Nie sadze aby ludzie w weekendy jezdzili wiecej niz w dni robocze.

    Dlatego sie czepiam.

    > > A i tak przyczepil sie do tego certolenia przy ladowaniu.
    >
    > W takim razie czytał z kartki czy nie?
    >

    Czytal. To ze wymienil pare wad nie zmienia faktu ze to material sponsorowany.

    > > Dla nieogladajacych: Po przyjezdzie do domu nie wpinamy auta do gniazdka
    > > od razu tylko czekamy az sie baterie ostudza. Takie certolenie jak z
    > > turbina po jezdzie autostrada?
    >
    > Dokładnie tak. Każdy pojazd trzeba należycie traktować aby długo służył.
    > Zresztą to akurat najmniejszy problem jest, bo wystarczy wpiąć w układ
    > zwykły przekaźnik czasowy który sprawę załatwi z automatu. Szkoda że o tym
    > nie wspomniał -- pewnie nie wie. :P
    >

    A jaki to problem aby w aucie byl guzik z napisem "chce aby samochod naladowal
    akumulator najlepiej jak sie da a w zamian obiecuje ze bede go podlaczal po powrocie
    z pracy natychmiast ale nie bede oczekiwal naladowanego do pelna przed 6 rano"

    Ficzer prosty do zaaplikowania (10 linijek kodu czytajacych temperature ogniw plus
    warunek)

    > > Jakby napisal ze jezdzil do roboty codziennie, 50km w jedna strone,
    > > ladowal auto za czypindziesiont, nigdy mu zasiegu nie braklo to ja
    > > rozumiem recke.
    >
    > Przecież omawiane auto ma 350km zasięgu. No a fakty są takie, że
    > zdecydowana większość ludzi takich dziennych przelotów nie ma nawet w
    > stanach, a co dopiero u nas.
    >

    160mil. Gdzie tam do 350km? moze 250 miales na mysli?

    Tak czy siak trza ladowac codziennie. Jak sie raz zapomni to mozna z roboty nie
    wrocic jak sie jedzie te 40mil.

    > > A tak to kolejny glos ze nie jest zle, nie jest dobrze, jakos to bedzie.
    >
    > Weź możę obejrzyj i posłuchaj ze zrozumieniem, bo odnoszę nieodparte
    > wrażenie, że tego nie zrobiłeś. Podobnie jak nie czyta ze zrozumieniem
    > większość tutaj na tej grupie jak się dyskutuje o temacie EV.
    >

    Twoje wrazenie jest mylne.

    > Fakty są takie, że zdecydowanej większości EV by wystarczyło, ale z
    > niewiadomych przyczyn patrzą przez pryzmat swoich ICE i nawet się nie chcą
    > nad tematem pochylić.
    >

    No mi by wystarczylo. Ale nie kupie bo za drogie. I nawet takich po 10kUSD nie widze
    w okolicy.
    Ja patrze przez pryzmat portfela i uzytecznosci. Jestem w stanie doplacic jak pozytek
    jest.

    A EV aktualnie pozyteczne nie jest. W tym jest rowniez koszt.

    > > No i w temacie tego hamowania. Mam wrazenie ze ta nieczulosc hamulca
    > > jest zwiazana z tym ze autopilot jest nadaktywny. Mysle ze ten hamulec
    > > ma byc nieczuly w trybie autopilota zeby dac znac komputerowi ze
    > > kierowca czuwa i zeby nie nadreagowywal bo czlowiek sledzi sytuacje.
    > > Ale to tylko moje gdybanie.
    >
    > Ja tu stawiam że to martwe pole to jest właśnie po to żeby nie zdzierać
    > jałowo klocków, bo hamowanie z rekuperacji jest na prawdę skuteczne.
    >
    Mi sie to wydaje bez sensu. Hamulec jest po to aby hamowac. Bez sensu w jednym trybie
    ma martwa strefe jesli ma to na celu oszczedzac energie czy klocki. Jakby tak bylo to
    w obu przypadkach ta martwa strefa tam byla.

    Ale mozna Jasona zapytac, jeszcze to auto pewnie ma.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: